חברת זאפיקס הישראלית משיקה שירות תשלומים מהיר

זאפיקס מציעה מערכת ויזואלית, שחוסכת למשתמש את הצורך להקשיב למערכות קוליות בעלות תפריטים רבים ■ השירות החדש מאפשר לשלם דוחות חנייה, ארנונה ומים ותשלומי גז

חברת זאפיקס (ZAPPIX) הישראלית, השיקה אופציה של שרות תשלומים באפליקיצה שלה. זאפיקס מציעה מערכת ויזואלית, שחוסכת למשתמש את הצורך להקשיב למערכות קוליות בעלות תפריטים רבים. משתמש זאפיקס מקבל בממשק ויזואלי את שרשור התפריטים, ממלא פרטים אישיים ורק לאחר מכן מתקשר, כאשר כל ההפניות מתבצעות באופן אוטומטי.

השירות החדש מאפשר לשלם, ישירות מהאפליקציה, דוחות חנייה, ארנונה ומים ב-20 ערים שונות וגם תשלומי גז. האפליקציה מוצעת במכשירי אייפון, אנדרואיד ובלקברי. "אנחנו מתקדמים עכשיו עוד צעד, בדרך להפוך את זאפיקס לנקודת הגישה האולטימטיבית לקבלת שירות", אומר סעדיה עוזרי, מייסד ומנכ"ל זאפיקס.

זאפיקס גייסה עד היום למעלה ממיליון דולר מקרן ההון סיכון סידר ומאנג'לים פרטיים והיא נמצאת עכשיו בסבב גיוס של מספר מיליוני דולרים. החברה עדיין לא רווחית, אבל יש לה הכנסות. "המודל העסקי שלנו מבוסס על חברות שרוצות לתת שירות טוב יותר ללקוחות ואז הן צריכות לשלם. זה מייעל את השירות לצרכן וחוסך לחברה כסף. הרבה שיחות מגיעות לנציגים לא נכונים בארגון וזה עולה הרבה", אומר עוזרי.

ראש בראש מול דב מורן

אתמול הציג דב מורן את האפליקציה שלו "שירות נט". המוצר של מורן מציע התקשרות למוקדים של חברות שונות באופן ישיר, שירות שדומה לאפליקציה של זאפיקס.

"החפיפה היא ברמת נתוני השירותים", אומר עוזרי. "מכאן והלאה השוני עצום. אנחנו מאפשרים למשתמש לבצע את כל המהלך בלי לצאת מהאפליקציה ויותר מזה אנחנו מבצעים בשבילו את הפעולה. אנחנו מביאים את הבנאדם עד למוקד הטלפוני של החברה, בלי ללחוץ על מספרים", אומר עוזרי.

זאפיקס
 זאפיקס