דוראד תספק חשמל לרשת ישרוטל ב-10% הנחה

התעריף יהיה נמוך ב-10% בממוצע מתעריפי חברת החשמל ■ העיסקה היא בהיקף של עד 24 מגה-ואט מתוך ההספק הכולל של התחנה שיעמוד על כ-800 מגה-ואט

יצרנית החשמל הפרטית דוראד אנרגיה, תספק חשמל לרשת מלונות ישרוטל למשך 15 שנה, בתעריף הנמוך ב-10 אחוז בממוצע מתעריפי חברת החשמל. העיסקה היא בהיקף של עד 24 מגה-ואט מתוך ההספק הכולל של התחנה שיעמוד על כ-800 מגה-ואט. תחנת הכוח של דוראד נמצאת בשלבים מתקדמים של בנייה על קרקעות חברת קצא"א באשקלון. דוראד כבר סגרה הסכמים למכירת חשמל למקורות ולמערכת הביטחון ול"גלובס" כי היא מנהלת מו"מ עם שתי רשתות מלונאות גדולות נוספות.

ההסכם כולל אספקת חשמל החל מסוף שנת 2013 ל- 15 מלונות הרשת הקיימים ולשניים הנוספים בתל אביב ובקרית ענבים שנמצאים בבניה, ויפתחו במהלך שנת 2013. חתימת ההסכם עם חברת ישרוטל, אשר מתאימה לפרופיל הלקוחות הקיים של דוראד, מצמצמת את כמות החשמל למכירה שנותרה לדוראד. המבנה המיוחד של תחנת הכח דוראד הכולל 12 טורבינות גז של ג'נרל אלקטריק מדגם LM6000 ושתי טורבינות קיטור מתוצרת SKODA מאפשר לה גמישות תפעולית שהותאמה לשוק המתפתח של חשמל פרטי.

התחנה תעבוד בפסגה ובגבע ותספק מענה ללקוחותיה ללא דרישה לשינויי התנהגות צריכת החשמל של הלקוחות.

דוראד נדרשת לחזות את צריכת הלקוחות שלה ברמה חצי שעתית ולהתאים את עבודה לדרישת לקוחותיה . לצורך כך דוראד התקשרה עם חברת PRODWARE לפיתוח מערכות חיזוי, קריאת מונים, פורטל לקוחות ובילינג וממשקים עם מנהל המערכת ותחנת הכח.

עמית קריספין ממשרד עו"ד זליגמן גולדפארב ייצג במשא ומתן את דוראד ועו"ד אסף כהן ממשרד יהודה רוה ושות' ייצג את ישרוטל .

דוראד, נמצאת בבעלות משותפת של חברת קצא"א, (37.5%), זורלו (25%), אדלקום מקבוצת אדלטק (18.75%) ודורי תשתיות אנרגיה (18.75%).