תקציב הפרסום של רשת נעלי TO GO יוצא למכרז

על התקציב מתמודדים בין היתר גיתם BBDO, פרסום אברהם ופוגל-אוגילבי

רשת נעלי TO GO עורכת מכרז על תקציב הפרסום שלה - כך נודע ל"גלובס". על התקציב מתמודדים בין היתר גיתם BBDO, פרסום אברהם ופוגל-אוגילבי. ברשת פנו גם למשרדי פרסום נוספים כגון ברוקנר-נטע-יער ויהושע TBWA, שסירבו לקחת חלק במכרז.

עיקר הקונספט הפרסומי של הרשת הוא סביב הארד סייל, אך עם זאת היא משתמשת בפרזנטוריות מפורסמות. בעבר שימשו בתפקיד קרין מגריזו, מירי בוהדנה ומורן אטיאס.

על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של הרשת ב-2010 עמד על כ-2.2 מיליון דולר במחירי מחירון, ובשנת 2011 על כ-2.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים.

רשת TO GO נמצאת בבעלות מאיר נג'יבי ובני רחמני. החברה, שהוקמה ב-2006, מונה כיום 70 סניפים בפריסה ארצית.