תקציב הפרסום של מכללת רופין יוצא למכרז

תקציב המכללה טופל ב-8 שנים האחרונות במשרד הפרסום ארועטי-ברמןGPS ‎‎

‎‎תקציב הפרסום של המרכז האקדמי רופין יוצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". התקציב מטופל ב-8 שנים האחרונות במשרד הפרסום ארועטי-ברמן GPS‎.

היציאה למכרז היא לאור העובדה שבהתאם להמלצת מבקר המדינה, גם האוניברסיטאות והמכללות כפופות מאז 2009 לחוק חובת המכרזים, המחייב אותן לצאת למכרז חדש בתום תקופת זמן מסוימת.

‏תקציבי המכללות הם תקציבים קטנים בדרך-כלל - מיליוני שקלים בודדים - ובכל זאת הם מצליחים לעורר עניין מסוים בקרב משרדי הפרסום, הנלחמים היום על תקציבים כמעט בכל סדר גודל.

עיקר הפרסום של המכללות עבר בשנים האחרונות לאינטרנט, אך בכל זאת במסגרת הפעילות של מכללת רופין נעשו פעילויות שכללו טלוויזיה ואנשים מפורסמים.

‏כך למשל, כיכב הלשונאי אבשלום קור בפרסומי המכללה כדי לקדם את הפקולטה להנדסה בשילוב מינהל עסקים - מסלול ייחודי לרופין. לצורך זה נטבע אז מטבע לשון "מהנדל" - הכלאה של מהנדס ומינהל עסקים.

מאוחר יותר הוביל את פרסומי המכללה החזאי והמגיש דני רופ, עם הסיסמה "התחזית של דני רופ טובה ליום-יומיים - התחזית של רופין היא לשנים קדימה". רופ גילם אז 4‏‎ ‎דמויות המייצגות את שושלת החזאים של משפחתו, כשכל אחת מהן מנסה לשכנע את בנו להיות "הרופ הבא".