תדהמה בברזיל: המת התעורר, ביקש מים - ומת בשנית

אביו של פעוט בן שנתיים מברזיל הגיש תלונה במשטרה, לאחר שלטענתו מחדל רפואי הביא למותו ■ בני המשפחה טוענים כי לאחר שנקבע מותו של הילד בבית החולים, הוא התעורר לפתע בארון המתים, ביקש מאביו כוס מים, ונשכב שוב ללא רוח חיים

סיפור מצמרר בברזיל: פעוט בן שנתיים, הוכרז כמת בבית החולים במהלך הליך רפואי והועבר למשפחתו. אך זמן קצר לפני טקס האשכבה, התיישב לפתע הילד בארון המתים, ביקש כוס מים מאביו - נשכב ומת "בשנית".

אתר חדשות בברזיל הוא שפרסם לראשונה את הסיפור, שמושך עניין רב ברחבי העולם. הילד קלווין סנטוס, הפסיק לנשום במהלך טיפול שקיבל בבית חולים בצפון המדינה. בשעה 19:40 ביום שישי האחרון נקבע מותו, וגופתו הועברה כשהיא מכוסה בשקית פלסטיק לידי בני משפחתו האבלים. הוריו של קלווין הותירו את גופתו בארון מתים פתוח, לקראת ההלוויה שתוכננה להיערך ביום שלמחרת.

שעות לפני טקס האשכבה, אירע מקרה אותו לעולם לא ישכחו בני משפחתו. לטענתם, הפעוט התיישב לפתע בארון המתים ואמר בקול ברור: "אבא, אני יכול לקבל כוס מים?". אנטוניו, אביו של הילד, שיחזר את הרגעים בהם שמע לפתע שוב את קול בנו: "כולם התחילו לצרוח, לא יכולנו להאמין למראה עינינו. לאחר מכן חשבנו שהתרחש נס ושהבן שלנו שב לחיים".

אך אנטוניו הוסיף בצער כי "אז, קלווין נשכב בחזרה. לא הצלחנו להעיר אותו, הוא מת שוב". האב ההמום מיהר עם בנו לבית חולים סמוך, שם נערכו לו סדרת בדיקות שבסופן נקבע כי הוא ללא סימני חיים. "הם הבטיחו לי שהוא באמת מת, ולא הצליחו לתת שום הסבר למה בדיוק ראינו או שמענו", טוען האב. משפחתו של קרלוס החליטה לדחות את מועד ההלוויה בתקווה שהוא יתעורר שוב, אך כעבור שעות בהן לא חל כל שינוי במצבו הוא נקבר בטקס מסורתי.

אביו של הילד, שמשוכנע כי הסיבה למות בנו היא מחדל רפואי, הגיש תלונה במשטרה שפתחה בחקירת המקרה.