חמי פרס רוצה למכור את iDigital בכ-200 מיליון שקל

עפ"י הערכות, החברה הרוויחה בשנה החולפת 20 מיליון שקל ■ iDigital משווקת את מוצרי אפל בישראל ומונה 5 סניפים ■ המנכ"ל ערן תור מחזיק בכ-10%

בעלי המניות ברשת החנויות iDigital, המשווקת את מוצרי אפל בישראל, מנהלים מגעים למכירתה. ל"גלובס" נודע כי תג המחיר שהוצמד לרשת, המונה כיום 5 סניפים, עומד על כ-200 מיליון שקל. על-פי ההערכות עומד הרווח השנתי של iDigital על כ-20 מיליון שקל.

בעלי המניות ב-iDigital כוללים את מנהלי קרן ההון סיכון פיטנגו, בראשות חמי פרס, צחי הלל, אהרון מינקובסקי וזאב בינמן. בשנת 2009 הצטרפה למשקיעים ברשת החנויות גם קרן וי פרטנרס, מקבוצת ויולה של שלמה דוברת, אבי זאבי והראל בית און. כמנכ"ל החברה משמש ערן תור, המחזיק על פי ההערכות כ-10% ממניותיה.

iDigital, שקמה בסוף 2007, היא הרשת המרכזית לשיווק מוצרי אפל בישראל, והמשווקת המורשית היחידה של מוצריה (למעט האייפון שמשווק בחברות הסלולר). עם המוצרים הנמכרים ברשת נמנים נגני האייפוד, מחשבי מקינטוש והאייפד, מחשב הלוח של אפל.

ב-21 בספטמבר 2008 נפתחה החנות הראשונה של הרשת בקניון רמת-אביב בתל-אביב. בהמשך נפתחו סניפים נוספים בדיזנגוף סנטר בתל-אביב, בגרנד קניון בחיפה, במתחם סינמה סיטי בראשון לציון ולפני שבועיים נפתח הסניף החדש בקניון ירושלים (מלחה).

מ-iDigital לא נמסרה תגובה לידיעה.