רשות השידור תמכור תקצירים מהאולימפיאדה ב-150 אלף שקל

מציעה למכירה חבילות זכויות לשידורים דחויים של משחקי לונדון 2012, לשימוש חדשותי בטלוויזיה, באינטרנט ובסלולר

‎‎רשות השידור מציעה למכירה חבילות זכויות לשידורים דחויים של האולימפיאדה, לשימוש חדשותי בטלוויזיה, באינטרנט ובמכשירים סלולריים. רשות השידור תשדר בבלעדיות את כל השידורים החיים מאולימפיאדת לונדון 2012 ב-27 ביולי ותסתיים ב-12 באוגוסט.

‏לאור החלטת מוסדות רשות השידור כי ערוץ 1 ותחנות הרדיו של קול ישראל ישדרו בשידור חי ובאופן בלעדי את אולימפיאדת לונדון, הוחלט באחרונה לאפשר מכירה של זכויות שידור בתוך תחומי המדינה לכל המעוניין.

במסגרת ההצעה, יוכלו אתרי אינטרנט ישראליים לרכוש זכויות שידור לא בלעדיות לאינטרנט, מוגבלות לישראל, בהיקף של עד 15 דקות ביום. הזכויות המוצעות הן לשידור דחוי בלבד. מחיר החבילה הוא 150 אלף שקל.

‏בנוסף, רשות השידור מציעה לגופי שידור המעוניינים, לרכוש זכות שימוש לא בלעדית לשידור קטעי חדשות בטלוויזיה מהמשחקים האולימפיים. מדובר בשידור קטעי חדשות בהיקף רחב יותר מזה המותר על-פי כללי הוועד האולימפי. החבילה תכלול זכות לא בלעדית לשימוש חדשותי בטלוויזיה בלבד, בתכנים מתוך המשחקים. הצעת המחיר במקרה זה היא 100 אלף שקל לכל גוף משדר.

‏יצוין כי זו הפעם השלישית שרשות השידור יוצאת במכרז על זכויות המשחקים האולימפיים. זאת אחרי שבפעמים הקודמות לא ניגשו גופים למכרז בשל המחיר הגבוה שהיא דרשה. עם זאת, בפעמים הקודמות המכרז כלל את הזכויות לשידור ישיר של חלק נרחב מהתחרויות.

‏המשחקים האולימפיים יתקיימו בלונדון בין 27 ביולי ל-12 באוגוסט. ‏‎‎‏