עולה לאוויר: טוויטר מעלה קמפיין טלוויזיה ראשון בתולדותיה

הפרסומת שודרה במהלך שידורי מירוץ המכוניות Nascar ברשת TNT ■ מטרת הקמפיין היא לקדם מוצר חדש שמיועד למפרסמים: עמודי hashtag

ענקית המיקרובלוגינג טוויטר עושה צעד נוסף לעבר המגרש של הגדולים: החברה העלתה לראשונה קמפיין טלוויזיה. הפרסומת שודרה במהלך שידורי מירוץ המכוניות Nascar ברשת TNT.

מטרת הקמפיין היא לקדם מוצר חדש שמיועד למפרסמים: עמודי hashtag. בפרסומת לקח חלק נהג המרוצים בראד קסלובסקי, שצולם כשהוא גולש באייפון בתוך מכונית מירוץ, תחת הסלוגן: "See what he sees".

הקמפיין עצמו כוון למפרסמים ונועד להראות להם את התועלת השיווקית שיש לעמודי החברות וליכולת המיתוגית שלהם באתר.

ערך מוסף לגולשים

העמוד שמקודם בפרסומת, לעולם מירוצי ה-Nascar, הוא שונה במקצת מאלה של החברות האחרות בטוויטר. בעוד שרוב החברות מעדכנות באופן שוטף את העמודים בציוצים או בתמונות, בעמוד של Nascar ניתן ליצור אגרגציה של ציוצים מגורמים שונים במהלך קיומו של מירוץ. כך למשל, הגולשים יכולים למצוא בעמוד ציוצים של נהגים ואנשי מקצוע הרלוונטיים למתרחש באירוע. האגרגציה מתרחשת באופן אוטומטי, אך היא זוכה לתחזוק ובקרה של מנהלי העמוד.

לדברי טוויטר, הדבר מהווה אפשרות לתת ערך מוסף לגולשים בזמן שידורים חיים, ובאחרונה היא חתמה על הסכם לביצוע מהלך דומה עם רשת ESPN, שתיישם את האלמנט הזה באירועי ספורט שונים.

הכניסה של טוויטר לפרסום בטלוויזיה נעשית כשנתיים לאחר שגוגל עשתה מהלך דומה. גוגל קנתה לראשונה ספוטים בטלוויזיה במהלך סופרבול 2010.