האתרים תפוז ונענע10 רשמו במאי את הזינוק הגבוה ביותר בשיעור החשיפה מבין האתרים המובילים - כך עולה מסקר TIM של חברת TNS טלסקר לחודש מאי 2012.
 אתר תפוז רשם זינוק של כ-19% בחשיפה בחודש שעבר והגיע למקום העשירי ברשימת האתרים המובילים, עם שיעור חשיפה של 21.4%.
 במקביל, אתר נענע10 רשם זינוק של כ-16% והגיע למקום ה-9 עם שיעור חשיפה של 25.6%.
 אתר נוסף בעשירייה שרשם זינוק דו-ספרתי הוא אתר זאפ, שזינק ב-11% והגיע למקום השביעי עם שיעור חשיפה של 28.2%.
 בראש הרשימה ממשיך להוביל אתר גוגל עם שיעור חשיפה של 90.9%, אחריו פייסבוק עם 71.2%, ובמקום השלישי ממשיך להחזיק אתר יו-טיוב עם 68.1%.
 את החמישייה הראשונה סוגרים אתר וואלה עם 60.7%, ואחריו אתר ynet, שרשם עלייה של כ-5.5% והגיע לשיעור חשיפה של 59%.
 סקר TIM גם בחן את התוכניות הפופולריות ביותר לצפייה דרך האינטרנט, ואל המקום הראשון הגיעה התוכנית "הישרדות" של ערוץ 10 עם חשיפה של 19%. בפער ניכר מתחתיה נמצאות "ארץ נהדרת" ו"מאסטר שף", כל אחת עם 10% חשיפה. את החמישייה הראשונה סוגרות מהדורות החדשות והסדרה "איך פגשתי את אימא", עם 7% כל אחת. 
           
    	  
                        
            
            
            
            
                     
        
               
            
             לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
                
קוד האתי                                
                  המופיע
                
בדו"ח האמון  
                  לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה 
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.