סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק בינלאומי עם כ-2.1 מיליון שקל

1. אירוע BEAUTY CITY של סופר-פארם כבר הפך למסורת עבור החברה, וגם השנה היא מפרסמת אותו בהיקף נרחב. הפרסום, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, מתפרס בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט.

2. מסתבר כי היורו הוא מנוע מכירות טוב גם לאינטרנט מהיר ולא רק למסכי טלוויזיה. בזק בינלאומי מתמקמת השבוע באמצעות אדלר-חומסקי במקום השני, עם פרסומת לרשת האינטרנט הפרטית שלה - POWER NGN. שלמה שרף מופיע בתפקיד אורח המנסה לצפות בשידורי הכדורגל באיכות HD באינטרנט, והתוכי מציל את המצב.

3. משרד ראש הממשלה עולה השבוע בווליום גבוה בקמפיין המעודד העסקת מיעוטים - ערבים, דרוזים וצ'רקסים. הקמפיין, תחת הסלוגן "חבל שתוותר על העובד הנכון מהסיבות הלא נכונות", עולה באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית באמצעי המדיה השונים, בהשקעה של כ-1.4 מיליון שקל. המדינה מציעה תמריצים למעסיקים שיקלטו את בני המיעוטים, והמסר הפעם בולט וחזק.

4. שני מותגי רכב סוגרים את חמישיית המושקעים השבוע: סיטרואן מפרסמת באופן טיזרי את שלל תכונות דגם ה-C4 שלה באמצעות פוקס-גורן-גלעדי; ומטרו מוטור עם הסלוגן "תכניס סאן יאנג לחיים" באמצעות משרד הפרסום ארועטי-ברמן GPS, שסוגרים השבוע את הטבלה.

המותגים המושקעים
 המותגים המושקעים

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 8-14/6/2012.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.