סמסונג חוקרת אירוע של התפוצצות מכשיר גלקסי S3

לפני כמה ימים פרסם תושב אירלנד באחד הפורומים על כך שהסמארטפון שלו התפוצץ במהלך נסיעה ברכב ■ בחברה אומרים: "מחקירה ראשונית לא היתה תקלה כלשהי בטלפון אבל נמשיך לבדוק"

חברת סמסונג העולמית הודיעה אתמול שהיא פתחה בחקירת אירוע שהתרחש באירלנד לפני מספר ימים לפיו סמארטפון הדגל של החברה שהושק לאחרונה, הסמסונג גלקסי S3, התפוצץ ברכבו של אחד המשתמשים במהלך נסיעה.

המשתמש פרסם את פרטי האירוע באחד מהפורומים באינטרנט וכתב שבמהלך נסיעה במכונית, ובזמן שהסמארטפון שלו היה מונח על מעמד המותקן ברכב, ראה הבזק אור בוהק ומיד אחר מכן הבחין בניצוצות שיצאו מהמכשיר ולבסוף נשמע קול נפץ מכיוון המכשיר. "יכול מאוד להיות שלא מדובר בתקלה במכשיר עצמו, אלא תקלה משולבת של המעמד שהטלפון חובר אליו ולמערכת החימום של המכונית", הודה המשתמש.

למרות זאת, בסמסונג לא מקלים ראש באירוע והודיעו שהם ימשיכו לחקור אותו לעומק. "החקירה הראשונית שלנו לא העלתה תקלה כלשהי בטלפון עצמו. אבל נמשיך לבצע חקירה מעמיקה יותר על מנת לקבוע במדויק מה גרם למכשיר להתפוצץ", אמר ג'יימס צ'נג, הדובר של החברה בתגובה לסוכנות רויטרס. צ'נג טען שתוצאות סופיות של החקירה יתפרסמו בתחילת השבוע לכל המוקדם.

זאת לא הפעם הראשונה שבה מכשיר מסוג גלקסי מתפוצץ, אולם זה הדיווח הראשון על פיצוץ במכשיר החדש של החברה. בחודש מארס, התפוצצה סוללה רזרבית של טלפון מסוג גלקסי S2 בתיק של תלמיד בית ספר מקוריאה. החברה הקוריאנית טענה אז, שהסיבה לפיצוץ היה לחץ גדול שהופעל על הסוללה.