צפו במצגת של נתניהו לשרים: כך תענו לשאלות על המחאה

לשכת רה"מ הפיצה מצגת לשרים, כדי שיידעו כיצד להתמודד עם שאלות על המחאה ויוקר המחיה ■ השרים התבקשו להסביר ולהפיץ את הישגי הממשלה

לשכת ראש הממשלה הפיצה היום (א') מצגת לשרי הממשלה כדי שיידעו כיצד להתמודד עם שאלות על המחאה החברתית ויוקר המחיה. בישיבת הממשלה היום ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו מהשרים להסביר ולהפיץ ככל שיוכלו את הישגי הממשלה הנוכחית.

במצגת נתניהו מפרט את הישגי הממשלה בשנה האחרונה, כתשובה לטענות חלק מהציבור ששום דבר לא השתנה בשנה האחרונה. ראש הממשלה מציין את הנהגת חינוך חינם מגיל 3, הרפורמה של כחלון בסלולר, בניית עשרות אלפי דירות ש"הביאה להיפוך מגמה במחירי הדירות", לטענת ראש הממשלה, ועוד.

לשאלה אפשרית של הציבור לגבי איך הממשלה הביאה להורדת יוקר המחיה, נתניהו הנחה במצגת לומר כי החינוך חינם מביא חיסכון של 800 שקל בשנה, מאות שקלים בשנה מרפורמת הסלולר, הקלות בטיפולי שיניים חינם עד גיל 12, מאות שקלים ממערך הטלוויזיה DTT, הפחתת מסים על הדלק ועוד.

נתניהו דאג להזכיר לשרים כי כל ההישגים האלה של הממשלה באו בזמן שבמדינות אירופה מקצצים בשירות החברתיים, וכי בזמן שבעולם הכלכלות קורסות - כלכלת ישראל ממשיכה לצמוח והאבטלה פוחתת.

צפו במצגת המלאה.