עוד כוכב בורח לארסנל מבין האצבעות

רובין ואן פרסי, מלך שערי הפרמיירליג, הודיע כי הוא לא מעוניין להאריך את החוזה שלו במועדון; צפוי להימכר כבר הקיץ למנצ'סטר סיטי עבור כ-20 מיליון ליש"ט

מכה קשה נחתה על ארסנל, עם הצהרתו של כוכב קבוצת הכדורגל האנגלית, רובין ואן פרסי, כי הוא לא מעוניין להאריך את החוזה במועדון הלונדוני. "היתה לי עונה מצוינת ברמה האישית, אבל המטרה שלי היתה לזכות בתארים", אמר החלוץ, שהוסיף: "אחרי שנפגשתי עם המנכ"ל איבן גאזידיס והמנג'ר ארסן ונגר לגבי האסטרטגיה והמדיניות העתידיים של ארסנל, הבנתי שאין ביננו הסכמות על אספקטים נרחבים לגבי הדרך שבה המועדון צריך ללכת קדימה".

ההולנדי, שסיים את העונה החולפת כמלך שערי הפרמיירליג עם 30 כיבושים, מסיים את החוזה שלו בסוף העונה הקרובה (2012/13). המשמעות מבחינת ארסנל: היא תהיה חייבת למכור אותו כבר בפגרה הנוכחית על מנת להרוויח כסף עבורו, לפני שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ הבא.

רק השבוע כתב ארסן ונגר בטור שלו באתר "יורוספורט", כי זה קריטי מבחינת ארסנל לשמור על ואן פרסי בקבוצה "בכל מחיר". כזכור, גם בקיץ הקודם ניסה ונגר לשמור על הכוכבים במועדון שלו, אבל בסופו של דבר נכנע לדרישותיהם של ססק פברגאס וסמיר נאסרי לשחררם לברצלונה ומנצ'סטר סיטי, בהתאמה.

על-פי "הדיילי טלגרף", מנצ'סטר סיטי היא המועמדת הראשית לקלוט כעת את שירותיו של ואן פרסי, תמורת סכום העברה שינוע סביב 20 מיליון ליש"ט. בשנים האחרונות מכרה ארסנל שלושה משחקניה לאלופת הפרמיירליג, כשמלבד נאסרי אפשר להוסיף לרשימה גם את המגן גאל קלישי והבלם קולו טורה.