ידין ענתבי פורש מתפקיד מנכ"ל דש לאחר שנה וחצי

ענתבי החליף בינואר 2011 את קובי לוינסון כמנכ"ל דש, והאחרון יחזור לתפקיד המנכ"ל עד לכניסתו של אילן רביב לתפקיד מנכ"ל החברה הממוזגת מיטב-דש ■ הערכות: כרבע ממצבת העובדים יפוטרו או יעזבו

ידין ענתבי, מנכ"ל בית ההשקעות דש, עוזב את תפקידו לאחר שנה וחצי בתפקיד, על רקע המיזוג בין דש לבית ההשקעות מיטב. ענתבי החליף בינואר 2011 את קובי לוינסון כמנכ"ל, והאחרון יחזור לתפקיד המנכ"ל עד לכניסתו של אילן רביב לתפקיד מנכ"ל החברה הממוזגת.

במסגרת המיזוג יתמנה צבי סטפק ליו"ר פעיל במשרה מלאה של מיטב, לצד אלי ברקת, בעל השליטה בדש-איפקס, וכן יכהן כיו"ר ודירקטור בחברות בנות נוספות. ולכן, זה היה צפוי שמיטב ימנו מנכ"ל מטעמם וענתבי רק חיכה לאישור הסופי היום. ענתבי עוזב ולא יתמודד על תפקיד נוסף בגוף הממוזג.

בדש-איפקס מועסקים כ-440 עובדים, ובמיטב 420 עובדים. לפי הערכות, כרבע מהעובדים, כולל חלק מהמנהלים, יפוטרו ויעזבו.

כזכור, בסוף מאי השנה נחתם הסכם המיזוג בין דש איפקס למיטב, מה שייצור את ההשקעות השני בגודלו בישראל שינהל נכסים בהיקף של יותר מ-100 מיליארד שקל. בעלי מניות מיטב יקבלו 45% מזכויות ההצבעה בחברה הממוזגת.

המיזוג מתבצע בדרך של החלפת מניות ודש תחזיק 55% מהגוף הממוזג. במסגרת העסקה תרכוש משפחת סטפק מחצית ממניות גאון, את מניות השותף סימנובסקי וחלק ממניות ברקת, כדי להגיע להחזקה דומה לשלו בגוף החדש.