מניית היום: מזנקת 5.6% עקב הגדלת השקעה של בעל עניין

עפ"י הסכם ההקצאה הפרטית לחברה בשליטת יונס נזריאן יוקצו כ-10.4 מיליון מניות גוליבר תמורת 25.35 אג' למניה

יונס נזריאן, באמצעות תאגידים זרים בשליטתו מגדיל את השקעתו בחברת גוליבר אנרג'י. נזריאן ישקיע כ-2.6 מיליון שקל בחברה בהקצאה פרטית ויגדיל את אחזקתו בחברה לכ-10%.

עם גיוס ההון מיונס נזריאן תשלים גוליבר גיוס הון כולל של קרוב ל-9 מיליון שקל בתקופה האחרונה, זאת לאחר שחתמה בחודש שעבר על הסכם עם חברת קנדרה (ישראל) להקצאה פרטית של כ-8.97% מהון המניות ומזכויות ההצבעה בחברה תמורת 6 מיליון שקל. בשני המקרים נקבע מחיר ההקצאה הפרטית בפרמיה מעל מחיר השוק של מניות החברה.

רמי קרמין, מנכ"ל גוליבר אנרג'י מסר: "גיוס ההון מיונס נזריאן ומחברת קנדרה (ישראל) נעשה בתקופה לא קלה בשוק ההון בכלל ובחברות הגז והנפט בפרט. הגדלת חלקם של המשקיעים מסדר הגודל של יונס נזריאן וחברת קנדרה תפתח בפני החברה אפשרויות לגיוסי הון גם בעתיד". קרמין ציין כי בשני המקרים מדובר בהגדלת השקעה קיימת מה שמחזק את הבעת האמון בחברה ובתוכניותיה העיסקיות.

עפ"י הסכם ההקצאה הפרטית לחברה בשליטת יונס נזריאן יוקצו כ-10.4 מיליון מניות תמורת 25.35 אג' למניה. המניה רושמת כעת עלייה חדה בבורסה למחיר של 22.5 אג'.

גוליבר אנרג'י צפויה להתחיל בחודש הבא בביצוע סקר תלת מימדי במים רדודים (3D OBC) בשטח רשיון גוליבר תוך הקדמת לוחות הזמנים שנקבעו על ידי הממונה על ענייני הנפט בתוכנית העבודה של הרשיון. הסקר מתוכנן לכסות שטח של כ-51 קמ"ר, שבהם אותרה בסקרים מוקדמים מטרת גז פוטנציאלית. בנוסף לכך יבוצע סקר - 2D למטרת נפט אשר יתחיל בים וימשיך ביבשה באזור געש, על פני כ-10 ק"מ. עם השלמת עיבוד הסקרים ופענוחם יפרסמו השותפים ברשיון דו"ח על משאבים פרוספקטיביים.

השותפים ברשיון גוליבר הינם: שותפות גינקו ושותפות זרח 41.5% כל אחת, שבהן חברת גוליבר הינה בעלת השליטה בשותף הכללי, קבוצת אשטרום 12% והחברה הנורווגית AGR, אשר משמשת כמפעיל הקידוח ברשיון, 5%.

בתחום חיפושי האורניום החברה מתקדמת לקראת ביצוע בדיקות רמת האורניום בשטח אתר חתרורים שליד ערד וצפויה לקבל בקרוב אישור לקידוח מבחן.

באוקטובר הקרוב צפוי דיון בבג"ץ שהגישה שותפות זרח, שבה נדרשת המדינה להחזיר לה את רשיון זרח שבו, נמצאות בארות נפט מפיקות.