חברת חג'ג' תמכור שטחי מסחר בת"א בכ-20 מיליון שקל

הקבוצה שבשליטת האחים צחי ועידו חג'ג' תמכור את שטחי המסחר במגדל המשרדים הדרומי שבפרויקט הארבעה בת"א ■ החברה סירבה למסור את זהות הרוכש

קבוצת חג'ג', שבשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', תמכור את שטחי המסחר במגדל המשרדים הדרומי שבפרויקט הארבעה בת"א תמורת כ-20.4 מיליון שקל. החברה סירבה למסור את זהות הרוכש. ‏

מדובר בשטח המהווה 3.51% מהזכויות במגדל הדרומי. בשטח זה אמורות להיבנות קומת הקרקע המסחרית, קומת הגלריה והרחבה המסחרית של המגדל. יצויין כי המגדל הדרומי שווק במסגרת קבוצת רכישה.

‏פרויקט מגדלי הארבעה נבנה על פני שטח של שישה דונם ברחוב הארבעה בלב ת"א. הוא כולל שני מגדלי משרדים מעל קומת מסחר. את שטחי המגדל הצפוני בפרויקט שיווקה חג'ג' במכירה ובהשכרה.

‏לפי תוכנית הבינוי שאושרה לפרויקט בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה ת"א ידורגו שני המגדלים באופן בו המגדל הצפוני יהיה גבוה לפחות ב-4 קומות מהמגדל הדרומי (המגדל הצפוני יהיה בגובה 34 קומות והמגדל הדרומי בגובה 30 קומות).

‏בסוף 2011 חתמה חג'ג' על הסכמים לרכישת זכויות בנייה לא מנוצלות בחמישה מבנים לשימור בת"א, אותן תנייד לפרויקט הארבעה, כך שבכוונתה של החברה להגביה את הפרויקט ב-4 קומות נוספות (המגדל הצפוני יהיה בן 38 קומות והדרומי בן 34 קומות) בדרך של רכישת זכויות בנייה ממגרשים אחרים וניודם לפרויקט.