בריטיש איירוויס מגדילה את היצע המושבים לישראל ב-11%

החל מ-28 באוקטובר תתווסף טיסה יומית בקו ת"א-לונדון, ובסך-הכול תפעיל החברה 3 טיסות יומיות ■ בנוסף, המטוס בקו זה ישודרג לדגם חדש - A-321

חברת התעופה בריטיש איירוויס מגדילה את היצע המושבים שלה לישראל ב-11%. נציגת החברה בישראל, יעל קטן, מסרה היום (ד') במסיבת עיתונאים כי החל מ-28 באוקטובר תתווסף טיסה יומית בקו תל-אביב-לונדון, ובסך-הכול תפעיל החברה 3 טיסות יומיות.

"הטיסה הנוספת תאפשר לנוסעים ליהנות מיותר טיסות המשך ליעדים נוספים באנגליה ובעולם", אמרה.

עוד נמסר כי את המטוסים הישנים ששימשו את בריטיש בקו לונדון-תל-אביב - בואינג 767 ו-777 - יחליף דגם חדש חסכוני וידידותי יותר לסביבה - A-321.

מדובר במטוס משדורג יותר, שיכלול בין היתר מושבי מיטה שטוחים באורך 2 מטר במחלקת עסקים (במקום 1.83 מטר במטוסים הנוכחיים). ולא רק מחלקת עסקים, גם מחלקת התיירים תשודרג: מערכות בידור מתקדמות ומושבי עור.

עם זאת, במטוס החדש לא תהיה מחלקה ראשונה. לדברי קטן, מדובר בנישה מסוימת שטסה במחלה ראשונה, וקשה לשווק מחלקה כזו בימים של משבר כלכלי.

לדברי גורמים בענף, בעוד בריטיש מאמינים בשוק הישראלי ומגדילים את היצע המושבים לארץ, לופטהנזה הגרמנית מצמצמת, כפי שהודיעה באחרונה, את היצע את המשובים שלה על הקווים מגרמניה לישראל.

מאידך, חברת התעופה סוויס מקבוצת לופטהנזה הודיעה היום כי תגדיל את היצע הקיבולת שלה לישראל בעונת החורף ב-6% ותפעיל מטוסים רחבי גוף חדישים מדגם איירבוס A330.

סוויס תפעיל 14 טיסות שבועיות (2 טיסות יומיות) בקו ציריך-תל-אביב במטוסים אלה בתצורה של שתי מחלקות: במחלקת עסקים - 53 מושבים, ובמחלקת תיירים - 183 מושבים, ובסך-הכול 236 מושבים.

באחרונה השלימה סוויס את שדרוג המוצר במחלקת העסקים ומציעה אותו בטיסות לארץ וליעדים בין יבשתיים אחרים. המושבים ניתנים להטיה של 180 מעלות.