שיכון ובינוי: הנחות של עד 13% בדירות למילואימניקים

שיכון ובינוי נדל"ן יצאה למבצע מכירות יחד עם מועדון 'בהצדעה' העתיד להמשך עד אמצע ספטמבר ■ ההנחות בארבעה פרויקטים במיקומים שונים בארץ - באשקלון, כרכור, רחובות ותלמי מנשה.

בזמן שהחלופה לחוק טל תקועה במישור הפוליטי ואנשי המאבק למען שיוויון בנטל מנסים להילחם למען חיילי המילואים יוצאת אחת מחברות הנדל"ן הגדולות בארץ למבצע מכירות המיועד למשרתי מילואים בלבד.

מדובר בחברת שיכון ובינוי נדל"ן שיצאה למבצע מכירות יחד עם מועדון 'בהצדעה' העתיד להמשך חודשיים עד אמצע ספטמבר. במסגרת המבצע מציעה החברה הנחות של עד 13% במחירי הדירות בארבעה פרויקטים במיקומים שונים בארץ - באשקלון, כרכור, רחובות ותלמי מנשה.

כך למשל, בפרויקט של החברה בכרכור, 'חלומות כרכור' , מציעה החברה דירת 4 חדרים בשטח 104 מ"ר עם מרפסת בשטח 12 מ"ר בהחל מ-1.148 מיליון שקל וזאת לעומת מחיר המחירון של החברה בפרויקט שעומד על החל מ-1.261 מיליון שקל (הנחה של 9%) . בפרויקט של החברה באשקלון מציעה החברה דירת 4 חדרים בשטח 101 מ"ר עם מרפסת בשטח 10 מ"ר בהחל מ-859 אלף שקל וזאת בהשוואה למחיר המחירון שעומד על החל מ-924 אלף שקל (הנחה של 7%). בפרויקט של החברה ברחובות מוצעות דירות 5 חדרים בשטח 126 מ"ר בהחל מ-1.564 מיליון שקל בעוד מחיר המחירון של החברה עומד על 1.798 מיליון שקל (הנחה של 13%).

חשוב לציין שמחיר מחירון שמפרסמת חברה מאפשר בדרך כלל לרוכשים להשיג הנחה נוספת אל מול אנשי המכירות גם בלי מבצע מיוחד. לפני מספר חודשים הייתה זו חברת אשדר ששיתפה פעולה עם מועדון 'בהצדעה' במתווה דומה שהעניק לחברי המועדון הנחות שנעו סביב 9% בממוצע במחירי הדירות בפרויקטים שונים של החברה. באותו המבצע נמכרו בסופו של דבר 65 דירות בחודש ימים.

מועדון 'בהצדעה' הוקם על ידי הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים במשרד הביטחון ואגף כוח אדם בצה"ל לפני כשנתיים ומונה כיום למעלה מ-160 אלף חברים.

חמדה מרק, מנכ"לית הקרן לקליטת חיילים משוחררים והכוונתם במשרד הביטחון: "מבצעי הדיור של 'בהצדעה' זכו להצלחה גדולה ולביקוש רחב, ולכן החלטנו לצאת במבצע אטרקטיבי חדש עם חברות נדל"ן מובילות. המועדון רואה חשיבות רבה בהענקת הטבות והנחות בשוק הנדל"ן לשכבת הביניים, אשר נושאת בנטל הביטחון לאורך כל השנה, במטרה להקל ולהציע פתרונות ברכישת דירה. מערכת הביטחון ממשיכה לפעול למען אוכלוסיית המשוחררים והמילואימניקים המהווים את ליבת החברה הישראלית."