הצעת תשובה למחיקת דלק אנרגיה מהבורסה - נכשלה

הצעת הרכש של קבוצת דלק אשר בשליטתו של יצחק תשובה לרכישת יתרת מניותיה של דלק אנרגיה זכתה להיענות של כ-4.2% מבעלי המניות - לא מספיק בכדי לבצע רכישה כפויה על יתר הניצעים

הצעת הרכש של קבוצת דלק אשר בשליטתו של יצחק תשובה, לרכישת יתרת מניותיה של דלק אנרגיה (כ-12.36% מסך המניות) ולמעשה מחיקתה מהמסחר בבורסה - נכשלה. כך עולה מהודעת החברות הערב (ג') לבורסה בת"א.

הצעת הרכש נכשלה, וזאת לאחר שהתקבלו בחיוב הצעות למכירת רק כ-278 אלף ממניות דלק אנרגיה - פחות מנדרש כדי שהקבוצה תוכל לבצע רכישה כפויה על יתרת הניצגים. שיעור ההצעות שהתקבלו היווה 4.2% בלבד ממניות דלק אנרגיה, בהון רף הסף לרכישה כפויה עמד על כ-10.36% ממניות החברה.

ב-17 ביולי, נזכיר, הגישה קבוצת דלק הצעת רכש חדשה ומשופרת למניות דלק אנרגיה, אשר במסגרתה הציעה קבוצת דלק עוד 13 יחידות השתתפות - 38 במקום 28 יחידות של דלק קידוחים ו-444 במקום 431 יחידות של אבנר.

אין זו הפעם הראשונה שבה קבוצת דלק מנסה לבצע הצעת רכש ולמחוק את מניות החברה מהמסחר. הפעם הקודמת הייתה בקיץ אשתקד: דלק הגישה הצעת רכש חליפין שלא כללה תמורה במזומן לבעלי מניות דלק אנרגיה, וזו הוארכה מאז לא פחות מ-6 פעמים עד מועד הקיבול הסופי.