חטיבת כרמלי: מלון דן כרמל מחדש את פניו

הרשת הזרימה 50 מיליון שקלים לחידוש המלון הוותיק, ועד כה שיפצו את חמש הקומות העליונות

לחיפה ולמלון דן כרמל יש מכנה משותף בולט: חזות אפרורית ומיושנת ותוכן מודרני עדכני ומפתיע לטובה. עם החיצוניות יצטרכו שניהם להתמודד, אבל עם ההשקעה המרשימה והכיוון האיכותי, עוד יעמדו אצלם בתור.

דן כרמל עובר רימייק רציני. הרשת הזרימה 50 מיליון שקלים לחידוש המלון הוותיק, ועד כה שיפצו את חמש הקומות העליונות (המכונות "האקזקיוטיב") . ארבע הקומות התחתונות והבריכה החיצונית יטופלו אחרי החגים, ובסוף יזכה גם הספא לשדרוג. אם לא יהיו תקלות, במארס 2013 לא יישאר זכר לאגפים הישנים. החדרים המשופצים הם ליגה אחרת. הם רחבים מאוד, האמבטיה גדולה ומופרדת מהחדר בזכוכית שתריס כלוא בתוכה - לפרטיות. על המראה יש מסך טלוויזיה קטן - גימיק למי שחייב להתעדכן בנעשה בכל רגע נתון. מגבות גדולות ועבות, באיכות מוקפדת ובסטנדרט גבוה.

השוס הוא נוף מרהיב מהמרפסת למפרץ חיפה, שנגלה כמו ממעוף ציפור. נוף יש גם בטרקלין העסקים בקומה 10 (לאורחי האקזקיוטיב והסוויטות), לצד פינות ישיבה נעימות עם כיבוד ועיתונים. בימים אלה יש מבצע קיץ: שני ילדים חינם (אחד בחדרי אקזקיוטיב) במינימום שני לילות, כאשר הלילה השני בחצי מחיר. בלינת שני לילות מקבלים אטרקציה בחינם: ביקור בגן החיות, כניסה למדעטק ועוד (לבחירה מתוך 11). בארבעה לילות - כל האטרקציות בחינם.

1,130-1,430 שקלים לזוג ללילה כולל ארוחת בוקר (משובחת). שווה לחטוף. טל' 04-8303030.