דלתא משדרגת את המטוסים בקו תל-אביב-ניו-יורק

החלה להפעיל בקו זה את מטוסי בואינג 400-747 המשודרגים שלה, הכוללים מושבים מרווחים יותר, משענת ראש מתכווננת ומסך מגע בגודל 9 אינץ'

מתחממת התחרות על הנוסע הישראלי לניו-יורק, והדבר בא לידי ביטוי בתנאי הטיסה: חברת התעופה דלתא איירליינס החלה לאחרונה להפעיל את מטוסי בואינג 400-747 המשודרגים שלה בקו תל-אביב-ניו-יורק, כך שהנוסעים במחלקת תיירים יעבירו את שעות הטיסה על מושבים חדשים (Slim Line), בעלי מרווח אישי גדול יותר לברכיים.

משענת הראש מתכווננת, ובכל המושבים יש יציאת USB ומסך מגע בגודל 9 אינץ' המציע בידור אישי על-פי דרישה, כולל הספרייה המורחבת של אפשרויות הבידור המוצעת לנוסעי מחלקת העסקים.

בדומה למחלקת "תיירים פלוס" שהשיקה לאחרונה אל-על, יכולים הטסים בדלתא, תמורת תוספת תשלום של כ-120 דולר לכל כיוון, לשדרג את עצמם ל-Economy Comfort - כ-42 מושבים הממוקמים בשורות הראשונות של המחלקה, המציעים עד ל-4 אינץ' נוספים מקום לרגליים, 35 אינץ' מרווח בין המושב לזה שלפניו ו-50% יותר בזווית המשענת לעומת המושבים הסטנדרטיים במחלקת התיירים. נוסעי המחלקה נהנים מקדימות בעלייה למטוס וממשקאות חריפים ללא תשלום במהלך הטיסה.

עסקים באוויר

גם מחלקת העסקים שודרגה, ומושביה רחבים ב-20% מהקודמים. מסכי האינץ' גדולים יותר - 15.4 אינץ', ויש גישה ליותר מ-1,000 אפשרויות בידור, בהן יותר מ-300 סרטים. המחלקה כוללת 48 מושבי מיטה שטוחה ומציעה גישה ישירה למעבר מכל מושב, שקע חשמלי ומנורת קריאה אישית.

"בשנה האחרונה שינענו כרבע מיליון נוסעים בין ישראל לארה"ב", אומר פרי קנטרוטי, סגן נשיא בכיר בדלתא, ומוסיף כי הצבת המטוסים המשודרגים של החברה בקו תל-אביב-ניו-יורק ממחישה את חשיבות השוק הישראלי מבחינתה של דלתא.

הכותב היה אורח חברת דלתא.