ביטלה מנוי ללוטו - וזכתה בהגרלה האחרונה ב-20 מיליון שקל

ע', תושבת הצפון בת 65, החליטה לצמצם הוצאות וביטלה את המנוי שלה לשירות שליחת טפסי לוטו ■ 56 דקות לפני פקיעת המנוי היא זכתה ב-20 מיליון שקל

מזל בדקה ה-90: תושבת הצפון, שביקשה לבטל מנוי של שירות ששלח בשמה טופסי לוטו, 56 דקות לפני שפג תוקף המנוי, זכתה ב-20 מיליון שקל - כך פרסם היום (ו') העיתון "ידיעות אחרונות".

ע' בת ה-65 היא אם לילדים וסבתא לנכדים ועדיין עובדת למחייתה במפעל בצפון. בשל המצב הכלכלי היא החליטה לקצץ בהוצאות, ואחרי 4 שנים שלחה מכתב לחברה "מועדון הלוטו 6", בו היא מבקשת לסיים את ההתקשרות עימם ואת החיוב החודשי בסך 130 שקל ב-31 ביולי.

המכתב נשלח בסוף יוני, ומאז לא חשבה ע' שעד פקיעת תוקף המינוי היא תזכה פתאום, עד שהגיע אליה שיחת טלפון ממנכ"ל החברה, שביקש להיפגש עמה בדחיפות. "כשסיפר לי שזכיתי, לא ידעתי אם הוא עובד עליי או לא. חשבתי שמישהו מנסה לשכנע אותי לחדש את המנוי".

המרחק בין הביטול הסופי של המנוי להפיכתה למיליונרית היה 56 דקות בלבד, שהפרידו בין שעת ההגרלה 23:04 לרגע שבו פג תוקף המינוי שלה בחצות. "הייתי בסערת רגשות", סיפרה לאחר שעיכלה את העניין.

אז מה עושים עם 20 מיליון שקל? ע' מתכננת לטייל יחד עם בעלה בחו"ל ולעזור לילדיה לסגור את תשלומי המשכנתא. ע' גם רוצה לתרום לצדקה, בתור מי שמתנדבת שנים ארוכות עם ילדים מוכי-גורל. "צריך להיות אופטימיים ולחשוב כיצד להעניק לאחרים. בסוף, מי שנותן לאחרים מקבל כפליים", אמרה הזוכה המאושרת.