לונלי פלאנט: תל-אביב היא בין 10 ערי המסיבות הטובות ביותר

הלונלי פלאנט תיאר את תושבי תל-אביב כאנשים חובבי תרבות, בעלי סטייל ו"רעב" לאומנות איכותית, אופנה ומועדוני לילה

מליוני מבקרים בכל שנה מודעים לכך שתל-אביב נחשבת לאחת מהערים עם חיי הלילה והתרבות העשירים ביותר. כעת, אתר האינטרנט של מדריך הטיולים הפופולרי "לונלי פלאנט", הפך את מה שחשבו רבים לרשמי ודירג את תל-אביב בתוך רשימת 10 הערים המובילות בחיי הלילה בשתי קטגוריות מרכזיות: רשימת "ערי המסיבות" ו"רשימת ערי הנהנתנות".

"אם ירושלים נחשבת לעיר הבירה ההיסטורית הקלאסית של ישראל, הרי שתל-אביב נחשבת ל'אח הצעיר' חובב הנהנתנות והיא העיר ה'קולית' ביותר במדינה", נכתב במדריך הטיולים.

בלונלי פלאנט מציינים כי אומנם תל-אביב מכונה "המיאמי של המזרח התיכון" אך לא ניתן למצוא בה כוכבים גדולים כמו הזמר והמפיק המוזיקלי שון פאף דאדי. " אולם, כולם מבלים בחופיה הנהדרים של העיר", נכתב במדריך.

הלונלי פלאנט המשיך ותיאר את המקומיים של תל-אביב כאנשים חובבי תרבות, בעלי סטייל ו"רעב" לאומנות איכותית, אופנה ומועדוני לילה. "תל-אביב חגגה את יום ההולדת ה-100 שלה ב-2009 במופעי תרבות ואומנות יצירתיים, אך אל תדאגו אם פספסתם את החגיגה, כי בקרוב יהיו חגיגות נוספות".

ברשימת הערים הנהנתניות ניתן למצוא לצד תל-אביב ערים אירופיות מובילות כגון לונדון, ברלין, איביזה וכן בירת ההימורים האמריקנית לאס-וגאס, תוך שבמדריך הטיולים מציינים כי אם ירושלים נחשבת לעיר ההיסטורית הקלאסית של ישראל, הרי שתל-אביב נחשבת ל"אח הצעיר" המחפש ריגושים ונהנתנות.

באשר לרשימת ערי המסיבות הטובות בעולם, בלונלי פלאנט נכתב: "כמו בכל עיר השוכנת לחופי הים התיכון, בירת ה'כיף' של ישראל מתנהלת עד השעות הקטנות של הלילה. הברים האינסופיים, הפאבים וכוסות הקוקטלים מתחילות להתמלא רק בחצות".