חשד: נתן שירותי מין והעלים הכנסות בסך 3 מיליון שקל

החשוד, תושב קריית אונו בשנות ה-40 לחייו, לא הסביר בחקירתו מדוע לא דיווח על הכנסותיו משירותי המין, והשיב כי אולי משום שהתבייש

משרד חקירות מס הכנסה תל-אביב מנהל בימים אלה חקירה נגד תושב קריית אונו בשנות ה-40 לחייו, החשוד כי העלים הכנסות בהיקף מיליוני שקלים שהרוויח במסגרת עיסוקו במתן שירותי מין.

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל ברשות המסים עלה חשד לפיו החשוד אינו מדווח לרשות על מלוא הכנסותיו. החשוד זומן לחקירה בשבוע שעבר (ד'), במסגרתה הודה כי בחשבון הבנק שלו יש סכום של כ-3 מיליון שקל, אולם תחילה טען כי הרוויח את הכספים בעבודות ניקיון. לדבריו, הוא עבד בשטיפת מכוניות וניקיון בניינים מגיל 13, ולאחר השירות הצבאי עבד כשליח.

6,000 שקל עבור מפגש מיני

כאשר חוקרי רשות המסים שאלו את החשוד לגבי מקורות הכנסה נוספים, אישר החשוד כי עסק בדברים נוספים כגון חילוץ אופנועים, הובלות קטנות וכן "בכל מקום אחר שניתן היה לעשות כסף".

החשוד הסביר כי "המקומות האחרים" בהם ניתן להרוויח כסף הם מתן הלוואות בריבית, שנעה החל מאחוזים בודדים ועד 10% לתקופות משתנות, ואולם לבסוף ציין כי את עיקר הכנסותיו הפיק לטענתו ממתן שירותי מין, כשבכל מפגש מין קיבל סכומים שנעו בין 1,000 ל-6,000 שקל. הפרסום למתן שירותי המין נעשה, לדבריו, בשיטת "חבר מביא חבר ומפה לאוזן".

בחקירתו לא הסביר החשוד מדוע לא דיווח על הכנסותיו משירותי המין, והשיב כי אולי משום ש"התבייש".

עוד הודה החשוד כי קיבל משכורות מחברה שבה עבד, כאשר מחצית מהמשכורת שולמה במזומן ללא תלוש.

בסוף השבוע (ה') הורה השופט אילן דפדי מבית משפט השלום בתל-אביב על שחרורו של החשוד ממעצר בתנאים מגבילים.

החשוד יוצג בדיון בידי עו"ד אילן שדי.