אוהלי 5 כוכבים, 900 ש' ללילה, ישנים על מזרנים. כבר לא לתפרנים

מתחם אוהלים בסטייל: מה שהתחיל כפתרון זול לתפרנים ולרומנטיקנים שרוצים לישון בשק שינה באוהל בחיק הטבע, הולך ומתפתח למתחם אוהלים דה-לוקס

נראה שהקונספט של מתחמי קמפינג למטיילים הולך וצובר תאוצה לאחרונה. מה שהתחיל כפתרון זול לתפרנים ולרומנטיקנים שרוצים לישון בשק שינה באוהל בחיק הטבע הולך ומתפתח למתחם אוהלים דה-לוקס, עם מזרנים ועם מגבות ועם חברות הפקה שמביאות את כל הציוד ומרימות את כל ההפקה. לטרנד הזה נוספה השנה חברת איזי קמפ, שמנסה לבדל את עצמה בכמה אופנים. כדי לדגום את הציוד ואת השירות, יצאנו לקמפינג על שפת הכינרת, משהו שאנחנו ממילא אוהבים לעשות פעם בשנה, אלא שהפעם סחפנו אחרינו כמה חברים אמיצים, ומהבית סחבנו ציוד אישי ומזון; את כל היתר דאג איתי קדיש, הבעלים, לארגן מבעוד מועד בחוף.

איתי מגיע מעולם הפקות האירועים, כך שהוא מנוסה והציוד שלו מאוד איכותי. רשת הצל הייתה גדולה (כפולה), ולדבריו היא חוסמת 80% מהקרינה. האוהל היה אוורירי כדי שתיכנס בריזה בחום הלוהט. קיבלנו מזרנים עם מצעים, שמיכות פיקה קלות ואפילו מגבות - כמעט כמו בבית מלון. בחזית האוהל נפרסו מחצלות גדולות, ועליהן הונחו שני שולחנות נמוכים עם עששיות לתאורה ולצדם כריות לישיבה.

אזור המטבח היה מדוגם לתפארת: שולחן עבודה, שני מכלי מים עם ברזים, מגשים ולוחות חיתוך, בלון גז עם כירה גדולה, גריל, ערכה לרחיצת כלים עם סבון אקולוגי, פח אשפה עם שקיות, שני סלי מיחזור, צידנית ענקית (מאה ליטרים) שהיא כמו מקרר קטן עם קרחונים גדולים, ושרשרת מנורות לד עם מצברים. בצד ניצבו קערת מדורה עם עצים, קומקום ופויקה, שמפאת החום נותר מיותם.

איתי פונה לקהל הפרטי, ומתמחה בארגון מתחמים לחבורות ולמשפחות גדולות. באתר יש חנות וירטואלית שבה אפשר לשכור ציוד ככל העולה על רוחכם - מרשת כדורעף דרך אבובים ועד שקיות קרח ובקבוקי בירה - הכול ייתפר לפי מידה. החנות הפיזית ממוקמת בקיבוץ חוקוק, ובספטמבר ייפתח סניף במצפה רמון. מבחינת המיקום, איתי שמח להמליץ על כמה לוקיישנים, אבל פתוח לכל הצעה.

השירות עצמו רחוק מלהיות זול, אך למי שאין הציוד או הזמן או הכוח - יש פתרון. המחיר גבוה בלילה הראשון (עלויות שינוע והקמה), ומתקצץ לשליש בלילה השני ועוד פחות בשלישי. משם והלאה הוא הופך למשתלם מאוד (בהנחה שאחרי שלושה לילות לא נמאס לכם לישון על מזרנים): 900 שקלים ללילה למשפחה (ארבעה אנשים), 1,200 שקלים לשני לילות, 1,400 לשלושה לילות.

4,400 שקלים לקמפ דה-לוקס (עשרים אנשים), 5,800 שקלים לשני לילות, 6,400 שקלים לשלושה לילות.

טל' 04-6799725, 054-5611196. * www.easycamp.co.il