פלאפון שינתה שוב את תמהיל המסלולים שלה

מי שירצה את חבילת ה-99 שקל יוכל לקבל אותה דרך אתר האינטרנט בלבד - ואילו במרכזי השירות ובמוקד הטלפוני יוצעו חבילות ב-109 שקל וב-115 שקל בחודש

חברת פלאפון מחזקת את השירות דרך האינטרנט ומיישרת קו עם המגמה שתופסת תאוצה בשוק הסלולר המקומי: החל מאמש (ג') שינתה החברה את תמהיל המסלולים שלה, כך שלקוח שפונה למרכז השירות או למוקד הטלפוני לא יוכל לקבל יותר חבילה ב-99 שקל.

במקום זאת, הלקוחות שמתקשרים או שמגיעים למרכזי השירות יוכלו לקבל חבילות ב-109 שקל וב-115 שקל לחודש, ואילו את החבילה ב-99 שקל ניתן יהיה לקבל רק דרך אתר האינטרנט של החברה.

פלאפון מסרה כבר בתחילת השנה כי היא מתכוונת לעודד מעבר לשירות עצמי של לקוחות דרך האינטרנט, והמגמה תפסה תאוצה בעקבות כניסתם של השחקנים החדשים שהשפיעו על כל השוק, בכך שהראו שלקוחות מוכנים לקבל שירות דרך אתר אינטרנט בתמורה למחיר נמוך יותר.

במסגרת החבילות החדשות של פלאפון, החברה מציעה ב-115 שקל (135 שקל עם זיכוי של 20 שקל למי שמתנייד) חבילת אנלימיטד (הכול כלול) לשיחות והודעות SMS, בתוספת גלישה של עד 3 ג'יגה, פלוס התקשרות ל-55 יעדים בינלאומיים. בנוסף, החברה מציעה גיבוי לספר הטלפונים.

החבילה של ה-109 שקל דומה לחבילת ה-99 שקל שהחברה הפסיקה לשווק כרגע דרך המוקדים, והיא כוללת גלישה עד 1 ג'יגה בלי שיחות לחו"ל, דקות והודעות SMS ללא הגבלה.