תקציב Twenty for Seven יטופל בברוקנר-נטע-יער

עד עתה לא פעלה רשת Twenty for Seven באמצעות משרד פרסום כלשהו

משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה Twenty for Seven - כך נודע ל"גלובס".

עד עתה לא פעלה הרשת באמצעות משרד פרסום כלשהו. תקציב הפרסום של רשת רנואר - בעלת המותג Twenty for Seven - מטופל במשרד הפרסום אברהם.

פריסה של 35 סניפים

רשת האופנה Twenty for Seven הוקמה בשנת 2007 על-ידי חברת רנואר, כמי שאמורה לתת שירות לקהל יעד צעיר יותר מזה של חברת-האם. עד עתה לא נעשתה פעילות פרסומית מאסיבית, מאחר שהרשת הייתה בתהליכי התרחבות, ורק עתה הגיעה לפריסה של 35 סניפים.

מישל טמיר, מנהל השיווק של קבוצת רנואר, אישר את הידיעה ומסר בתגובה כי מאז השקת הרשת הקפידה הקבוצה על הפרדה מוחלטת בין שני המותגים, גם ברמה הניהולית וגם ברמה התפעולית, ולכן באופן טבעי גם תקציב הפרסום ניתן למשרד פרסום שונה.

לדבריו, כעת כשהרשת הצעירה הגיע לפריסה של 35 סניפים, מתעתדת הקבוצה להשקיע תקציב לא מבוטל בפרסום - אם כי הוא לא יגיע לסדר גודל ההשקעה במותג רנואר. טמיר סירב לציין מהו היקף תקציב הפרסום המיועד.

יצוין כי נתוני יפעת בקרת פרסום לא מבשרים על תקציב גדול שצפוי לברוקנר-נטע-יער: מנתוני יפעת פרסום עולה כי היקף הפרסום של רנואר עמד ב-2012 על 1.2 מיליון דולר. ב-2011 הושקע בפרסום סכום דומה - 1.1 מיליון דולר, וכך גם ב-2010 - 1.4 מיליון דולר במחירי מחירון.