פוגל-אוגילבי זכה בתקציב הפרסום של פייזר ישראל

היקף התקציב של חברת התרופות מוערך ב-5 מיליון שקל במחירי מחירון

משרד הפרסום פוגל אוגילבי זכה במכרז על תקציב הפרסום של חברת התרופות פייזר ישראל - כך נודע ל"גלובס". התקציב מוערך ב-5 מיליון שקל.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", באחרונה יצאה פייזר ישראל במכרז לבחירת משרד פרסום ופנתה בין היתר למשרדי הפרסום ראובני-פרידן, גיתם BBDO ופוגל אוגילבי.

פייזר היא חברת התרופות הגדולה בעולם. המותג המפורסם ביותר שלה הוא ויאגרה, אך בנוסף היא משווקת תרופות נוספות כגון הליפיטור.

חברות התרופות אינן נמנות עם המפרסמים הגדולים בישראל, אך בשנים האחרונות הן החלו להשקיע בפרסום גם במדיות המסורתיות.

שתי המפרסמות הגדולות בקטגוריה הן פייזר ו-MSD, שמפרסמת בעיקר תרופה נגד התקרחות וחיסון לסרטן צוואר הרחם. פייזר השקיעה בעבר בפרסום למותג ויאגרה ולתרופה לשלפוחית רגיזה (שאף זכתה בעבר בפרסים בתחרות קקטוס הזהב).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי היקף הפרסום של פייזר ב-2010 עמד על 1.7 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2011 עלה היקף הפרסום ל-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמעט מיליון דולר במחירים ריאליים. מתחילת השנה החברה כמעט לא השקיעה בפרסום והיקף הפרסום שלה עמד על 171 אלף דולר בלבד.