פלאפון משהה הפסקת העסקת 200 עובדים בעלי מוגבלויות

זאת בשל הזעם הציבורי עקב החלטת החברה לקצץ במיקור חוץ, מה שהיה עלול להוביל להפסקת העבודה ■ שוקלת חידוש החוזה עם עובדי הקבלן גם ל-2013

הנהלת פלאפון החליטה להשהות את הפסקת עבודתם של כ-200 עובדים בעלי מוגבלויות המועסקים במיקור חוץ דרך החברות "כל יכול" ותקשוב, ופונה לממשלה למצוא פתרון משותף לסוגיה. זאת, בעקבות הזעם הציבורי בעקבות החלטת החברה לקצץ במיקור חוץ, מה שהיה עלול להוביל להפסקת ההעסקה של העובדים.

"פלאפון היא החברה היחידה במשק שמעסיקה מספר כה גבוה של בעלי מוגבלויות ורואה ב'כל יכול' פרויקט לאומי וקהילתי, אותו הקמנו ובו תמכנו מיומו הראשון במשך כמעט 5 שנים, בהיקף של 20 מיליון שקל", מסרה החברה. "פלאפון מקווה שהממשלה תירתם בתקצוב הפעילות ובהפיכתה לפרויקט בסדר העדיפויות הלאומי, למשל כהכרזת הפעילות כאיזור פיתוח א'".

אתמול פורסם כי פלאפון מפסיקה את מיקור החוץ מחברת "כל יכול" וכן מחברת תקשוב, שמעסיקות יחד כ-200 עובדים. כ-160 מהם מועסקים במיקור חוץ עבור פלאפון כנציגי שירות במוקדים של חברת הסלולר עד סוף השנה הנוכחית, והחברה הודיעה להם בשבוע שעבר על הפסקת העבודה בסוף השנה הנוכחית. לאחר שחזרה בה כאמור, ככל הנראה פלאפון שוקלת חידוש החוזה גם ל-2013.