נעצרו חשודים בהעלמת מיליוני שקלים שהופקו מניהול בית בושת

בסדרת פשיטות וחיפושים שהתמקדו בבתי בושת מהגדולים בת"א, נאספו היום ראיות ונתונים אודות ההתנהלות הכלכלית והפלילית לכאורה במקומות אלה

מפלג בילוש ימ"ר תל-אביב, בסיוע יס"מ ירקון וחוקרי יחידת יהלום של רשות המסים, עצרו הבוקר (ד') 4 חשודים שעסקו, על-פי החשד, בסרסרות בהיקפים גדולים, הפעילו בתי בושת באזורי מגורים ובתוך כך ביצעו שורה של עבירות מס, לרבות דיווחים כוזבים והעלמת הכנסות במיליוני שקלים.

אמש (ג') הפכה החקירה לגלויה, והבוקר, בסדרת פשיטות וחיפושים שהתמקדו בבתי בושת מהגדולים בתל-אביב, נאספו ראיות ונתונים אודות ההתנהלות הכלכלית והפלילית לכאורה במקומות הללו. בחיפושים נתפסו כסף רב וצ'קים בהיקף עשרות אלפי שקלים.

חוקרי יהלום - היחידה הארצית לחקירות ומאבק בפשיעה של רשות המסים - התמקדו בהיבטי המיסוי בפרשה. לפי המידע המצוי בידיהם, 4 החשודים נהגו ולבצע עסקאות מבלי לדווח עליהן ולהעלים הכנסות בהיקפים גדולים הנאמדים במיליוני שקלים.

בהמשך היום יובאו החשודים לבית משפט השלום בתל-אביב לצורך דיון בהארכת מעצרם.

מדובר בחקירה משולבת סמויה, שנוהלה במסגרת טיפול רשות המסים וגורמי האכיפה השונים במחוללי פשיעה ותקיפה כלכלית של משפחות הפשע והגורמים העבריינים.

4 גופי האכיפה - המשטרה, הפרקליטות, הרשות לאיסור הלבנת הון ורשות המסים - הכריזו לפני מספר שנים על מאבק משותף בפשיעה המאורגנת, והתוצאות החלקיות של המאבק הזה נראות בבתי המשפט - בהגשת כתבי אישום בגין מעשים פליליים נגד ארגוני הפשיעה.

"לפגוע בכיס של הסרסורים"

ח"כ אורית זוארץ, יו"ר הוועדה למאבק בסחר בנשים, מסרה בתגובה למבצע רשות המסים בבתי בושת: "אני מברכת את המשטרה ואת רשות המסים על הפעולה המשותפת והאפקטיבית למאבק בתופעת הסרסרות.

"עד כה הוביל המאבק המשותף של הכוחות השונים למעצרים שכוונו לכיוון הלא נכון - לזונות עצמן או ל'קבלני משנה', וכעת, עם ההחלטה לפגוע בכיס של הסרסורים, הענישה תסייע בפעם הראשונה בעקירת התופעה מן השורש".

זוארץ הוסיפה: "הכסף השחור הזה הוא כספם של הלקוחות, הוא הגורם המניע את גלגלי תעשיית הניצול המיני המסחרי, ובחסותו מנוצלות לזנות אלפי נשים בישראל. רק פגיעה בביקוש וברווחי הסרסורים תוציא את קורבנות הזנות מהעולם החשוך הזה".