העולם שייך לצעירים: קבלו פלטפורמה חדשה לכתיבת בלוגים

‏maveze‏ היא זירת תוכן שהוקמה ע"י צעירים ועבורם ■ "התוכן שלנו מותאם להרגלי הצריכה של צעירים - תוכן קצר, עד 500 מילה לפוסט, והרבה תוכן של וידיאו"

‎דור ה-‏Y‏, זה שהצמיח והפרה את השימוש בפייסבוק בישראל, מקבל עכשיו פלטפורמה חדשה וייעודית רק לו. זהו סיפור המסגרת שעומד מאחורי זירת התוכן החדשה ‏maveze‏, שמושקת היום (ג') ושמשמשת כפלטפורמת בלוגים עבור צעירים.‏

‏"חיפשנו תוכן רלוונטי שיוגש לנו ממקור ראשון ובגובה העיניים ולכן בלוגים היא התשובה הנכונה לצורך הזה", מסבירה טל וולקוביץ', מייסדת-שותפה ומנהלת תחום הדיגיטל במשרד היח"צ טריוואקס-סאסי-אהרוני. "התוכן שלנו מותאם להרגלי הצריכה של צעירים - תוכן קצר, עד 500 מילה לפוסט, והרבה תוכן של וידיאו. החזון הוא שבעתיד 50% מהאתר יהיה וידיאו. זה יכול להיות וידיאו-בלוג או הפקות וידיאו כמו סדרת אינטרנט".

‏"הקהילה שלנו מכוונת לצעירים, מה שלא קיים היום ברשת הישראלית. אנחנו משקיעים בקהילה שלנו, מפרים אותה ונותנים לה ערך מוסף", אומרת יעל מונרוב, מייסדת-שותפה ומתמחה בתחום מיתוג לצעירים עבור חברות מסחריות ובעלת ניסיון בענף הפרסום והשיווק.

‏"יש הרבה צעירים שיש להם בלוגים שפזורים ברשת אבל הם עומדים לבד ולבלוגרים קשה למנף אותם. אנחנו נותנים כלים לבלוגרים כדי להביא אותם למקסימום חשיפה ומעורבות. הבלוגרים שלנו הם בפרונט ולא התוכן. הם הטאלנטים שלנו", היא מוסיפה.

וולקוביץ' ומונרוב הקימו את ‏maveze‏ יחד עם מור וולקוביץ', סטודנטית למוזיקה וחינוך במכללת רימון-לוינסקי, ואיל דרור, לשעבר עורך באתרים וואלה ו-‏‏‏‏one‏. אתר הבלוגים החדש ישלב בלוגים מעולמות תוכן רלוונטיים לצעירים של ימינו, בגילאי 25 פלוס כמו אקדמיה ולימודים, יחסים, חיי לילה, אקטיביזם יזמות וסטארט-אפים.

בין כותבי הבלוגים אפשר למצוא גם כמה שמות יחסית מוכרים של צעירים מענפים שונים בתעשייה כמו יואב שוורד ומיכל שפירא, לירן אחדות, מאיה זאנה, רון גורה, רפאל אוזן ועוד.