בר רפאלי משקיעה באפליקציית תשלום סלולרית

הדוגמנית בר רפאלי מצטרפת לטרנד הבולט בעולם הסלולר המקומי ומשקיעה באפליקציה שמאפשרת לבצע תשלום באמצעות הסמארטפון. בשוק קיימות מגוון חברות שמציעות שיטות לביצוע הפעולה - מדובר בין השאר בפנגו, במדבקות התשלום של חברות האשראי ובסלקום ופרטנר שאמורות להצטרף לתחום בקרוב.

רפאלי משקיעה באפליקציית MyCheck הישראלית, שסיימה היום שנה וחצי של פיילוט. בחברה הושקעו 1.7 מיליון דולר משורה של משקיעים בעלי פרופיל גבוה, לרבות משפחות סבן, ורטהיימר ואלרואי.

MyCheck מאפשרת לשלם ללא צורך בשבב. המשתמש שמתחבר לאפליקציה, מקבל בכל פעם קוד רנדומלי בעל ארבע ספרות, אותו הוא מציג בבית העסק. מרגע זה יכול המשתמש להזמין ולראות בזמן אמת את מצב החשבון. כאשר המשתמש רוצה לעזוב את בית העסק בו הוא נמצא, הוא מבצע את התשלום, כולל טיפ, ישירות מהאפליקציה.

הכנסת אמצעי התשלום באפליקציה מתנהלת בשלושה אופנים: הזנת כרטיס אשראי, חיבור חשבון PayPal והרשמה מהירה ללקוחות פנגו, ללא צורך בפרטי האשראי.

"השקעה מתאימה "

"ההשקעה ב-MyCheck מתאימה לי מבחינה עסקית ומבחינה אישית", אומרת בר רפאלי, "האפליקציה היא כמו כפפה ליד. כל הפעילויות שלי נעשות בסמארטפון - מטוויטר, דרך אינסטגרם ועד לשמירת קשר עם משפחתי וחבריי ברחבי העולם. עכשיו גם חוויית התשלום שלי היא סלולרית".

MyCheck מאפשרת תשלום ברשת "קפה קפה", כאשר הלקוחות נרשמים למועדון ההטבות של הרשת באופן אוטומטי. כמו כן משתפת החברה פעולה עם טמפו.

לשירות הצטרפו עשרות בתי עסק עצמאיים ורשת תחנות הדלק סונול, שמאפשרת לשלם גם עבור הדלק וגם בחנויות הנוחות שלה. בניגוד לעמלה (בגובה 95 אגורות), שגובה MyCheck עבור רכישה בבתי קפה ובשאר בתי העסק, בסונול השימוש באפליקציה הוא בחנים.

האפליקציה ניתנת להורדה למכשירי אייפון ואנדרואיד ובחברה שוקלים פיתוח גרסה גם לווינדוס פון. היא מושקת במקביל גם בלונדון ובניו יורק.

זהו לא הסטארט-אפ הראשון שרפאלי שותפה בו. לפני כשנה היא הקימה, יחד עם דודי בלסר, בעברו דוגמן וכיום עורך דין ואיש עסקים את Under.me (לשעבר Undeez) שמעצבת ומוכרת פרטי הלבשה תחתונה באינטרנט.