צ'יקו מנשה עוזב את ערוץ 10 ועובר לרשת ב'

יכהן כפרשן המדיני של רשת ב' ■ ■ הסיבה לעיכוב במינוי היה התנגדות משרד האוצר להעניק לעובדי רשות השידור משכורת טאלנט

הישג לרשות השידור: העיתונאי צ'יקו מנשה יתמנה לפרשן המדיני של רשת ב'. מנשה הודיע היום (ג') על עזיבת ערוץ 10. לצידו של מנשה צפוי להמשיך בתפקידו הכתב המדיני של הרדיו, רונן פולק.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", בחודשים האחרונים קיבל צ'יקו מנשה מספר פניות מרשות השידור כי יצטרף אליה ככתב מדיני. במשך חודשים ארוכים סירב האוצר לאשר לרשות השידור להעניק משכורת טאלנט לעובדים חדשים מסיבות שאינן קשורות למנשה עצמו. עתה הגיע אישור מהאוצר, ומנשה ישמש כאמור ככתב המדיני של רשת ב'.

מנשה, בן 35, החל את דרכו ב-2000 ברשת ב' של קול ישראל ככתב משטרה ארצי. לאחר מכן עבד במשך שלוש שנים בחדשות ערוץ 2, עד שעבר לערוץ 10 שם שימש במשך 7 השנים האחרונות ככתב ופרשן מדיני. מנשה הצטרף לעונה האחרונה של 'המקור', תוכנית התחקירים של הערוץ, וביצע מספר תחקירים עבורה.

במכתב ששלח היום לעובדי ערוץ 10 כתב כי "הודעתי לאורי רוזן ולרביב דרוקר שלא אמשיך לעוד עונה בתוכנית, ושאני עוזב את חברת החדשות. חדשות 10 הייתה עבורי מקום עבודה איכותי, מקצועי, עם אנשים טובים ואומץ עיתונאי שכל מערכת יכולה להתקנא בו. אני מקווה ומעריך שספינת הערוץ תגיע אל חוף בטוח בקרוב, ושלכולכם תהיה שלווה מקצועית ואישית לעבוד בה, במקום האיומים היומיומיים הבלתי נסבלים לסגירת הערוץ. אני מקווה שהכיוון הנוכחי של הרגולטורים יוביל לפתרון הנכון".

עוד אמר מנשה כי הוא שמח לשוב לרדיו הרחק מזרקורי המצלמות, "אל מקום שבו גדלתי מקצועית לפני 12 שנה ואותו אני מעריך - רשות השידור".

צ'יקו מנשה מסר בתגובה "אכן, אני עוזב את ערוץ 10 ומודה לעובדים, לחברים ולמנהלים על מקום עבודה מעולה ומקצועי. אני מצטרף לרשות השידור ומודה להם על האמון שניתן בי לביצוע התפקיד החשוב".