סמסונג ישראל משיקה שירות השכרת סרטים בסמארט TV

בין הסרטים שיעלו לשירות: "הנוקמים", "אמיצה", "צעצוע של סיפור" ו"UP" ■ עלות השכרת סרט תעמוד על 18 שקל ל-48 שעות או 23 שקל לגרסת תלת-ממד

סמסונג ישראל הפתיעה היום (ה') עם השקת שירות השכרת סרטי קולנוע על מסכי הסמארט TV שלה וגם באמצעות נגני בלו ריי של החברה הקוריאנית.

בניגוד לשירותי השכרת סרטים אחרים הקיימים בשוק, במודל של תשלום או בחינם, בסמסונג הבינו שסרטים ישנים או כותרים שהם לא הוליוודיים לא יביאו בשורה אמיתית לישראלים, שיעדיפו לפנות לפתרונות פיראטיים. בשביל לא לחזור על טעויות מהסוג הזה, סמסונג חתמה על הסכם עם אולפני דיסני.

בין הסרטים שיעלו לשירות,אפשר יהיה למצוא את "הנוקמים", "אמיצה", "צעצוע של סיפור" ו"למעלה". כל הסרטים ישודרו באיכות Full HD, כאשר חלקם גם יגיעו בתלת-ממד.

עלות השכרת סרט תעמוד על 18 שקל ל-48 שעות או 23 שקל לגרסת תלת-ממד. מנוי חודשי יעמוד על 30 שקל אבל לא יציע את כל התכנים החדשים.

"בכוונתנו להרחיב בצורה ניכרת את התכנים שיהיו זמינים לצפייה, ואין לי ספק שעד סוף השנה נכפיל את כמות התוכן", אומר ברק פלצ'י, מנהל השיווק של סמסונג ישראל. בחברה עובדים כבר עכשיו עם זכיינית ערוץ 2 רשת לרכישת תוכניות כמו "צחוק מעבודה" ו"מצב האומה".

השירות ייחל לעבוד ב-1 באוקטובר בסדרות הטלוויזיה של סמסונג D משנת 2011 והדגמים מהשנה האחרונה - E. השירות החדש מצטרף לאפליקציות של מאקו, חדשות 2 ובוליווד, שכבר קיימים על מסכי סמסונג.