פרטנר הפסיקה לגבות 20 שקל עבור שיתוף אינטרנט סלולרי

החברה שיחררה את החסימה שהפעילה לשירות ה-Tethering, שמאפשר לבעלי חבילה סלולרית בסמארטפונים להשתמש באינטרנט גם בלפטופ או בטאבלטים

חברת פרטנר הפסיקה לגבות תשלום על שיתוף האינטרנט הסלולרי ללקוחותיה. מדובר בפונקציה שנקראת Tethering (נקודה חמה שמפיצה WIFI להתקנים קרובים).

בחודש יוני החלה פרטנר לגבות 20 שקל עבור השירות, שמאפשר לבעלי חבילה סלולרית בסמארטפונים להשתמש באינטרנט גם בלפטופ או בטאבלטים, כמו גם לשתף את האינטרנט עם משתמשים אחרים. החל מאתמול החברה מפסיקה את הגבייה הזו.

מקורבים לחברה מסרו ל"גלובס" כי פרטנר החליטה לבטל את הגבייה של השירות, כיוון ששיתוף האינטרנט לא פגע בחווית הגלישה של לקוח ממוצע ובפס הרחב שלו בסלולר, וזאת כי לא נרשם ביקוש משמעותי לשירות, ומספר המשתמשים בו לא היה גבוה, ולכן פרטנר החליטה לשחרר את החסימה שלו.

פרטנר, בניהולו של חיים רומנו, הודיעה אתמול (ה') גם על הרחבה של מסלוליה: החברה תציע שני מסלולים המיועדים למשתמשי הסלולריים הזקוקים לחבילות גלישה עם נפח גדול יחסית והמטלפנים לחו"ל.

החבילה הראשונה מרחיבה את חבילת הקליר, והיא מכונה "קליר אנלימיטד" במחיר של 155 שקל לשנה הראשונה ו-169 שקל מהשנה השנייה. ההצעה השנייה משלבת את בנוסף את אייפד 3 החדש במחיר של 190 שקל בחודש בשנה הראשונה ו-204 שקל מהשנה השנייה.