5 חודשים לסופרבול: 90% מהפרסומות כבר נמכרו

רשת CBS, שתשדר את המשחק, הודיעה על קצב מכירת פרסום מצוין ■ מחיר ספוט ממוצע של 30 שניות: 3.7-3.8 מיליון דולר

רשת הטלוויזיה האמריקנית CBS, שתשדר את משחק הסופרבול ה-47 שייערך בחודש פברואר בניו-אורלינס, הודיעה בסוף השבוע כי על אף שזמן רב נותר עד לקיומו של משחק גמר בליגת הפוטבול האמריקנית - היא כבר הספיקה למכור 90% מהספוטים הפרסומיים למשדר.

"קצב התקדמות המכירה טוב בהרבה ביחס לפעם הקודמת שבה שידרנו את הסופרבול", אמר ל-ESPN סגן נשיא מכירות הספורט של CBS.

הספוטים, בני 30 שניות כל אחד, נמכרו במחיר ממוצע של 3.7-3.8 מיליון דולר - עלייה לעומת הסופרבול הקודם, אז מכרה רשת NBC ספוטים במחיר ממוצע של 3.5 מיליון דולר.

CBS שידרה בפעם האחרונה את הסופרבול ב-2010 ומכרה ספוטים במחירים של 2.5-2.8 מיליון דולר.