צומת וסטימצקי מתחרות במבצעים לחגים: 40% הנחה מול 1+1

אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים: "ספרים הם עדיין מתנה פופולארית ואנו צופים כי בחודש הקרוב יעלו מכירות הספרים ברשת בכ-25%"

בימי החג הארוכים פתאום מתפנה זמן לקריאה ובהתאם רשתות הספרים מציעות מבצעים. ברשת "צומת ספרים" תוצע הנחה של 40% על אלפי ספרים, בהם רבי מכר, אלבומים, ספרי עיון, ספרי בישול וספרי ילדים. ספר ספציפי שמתאים לימים אלה, "מאכלים לחג- ראש השנה" מאת בני סיידא, מוצע ברשת במחיר של 20 שקל בלבד. המבצעים הללו יימשכו בכל חודש ספטמבר.

במקביל, גם ברשת המתחרה, סטימצקי, מתכוננים לחג עם מבצע של 1+1 על מבחר של ספרים בעברית, כאשר על כל ספר נוסף מהמבחר תיתנן הנחה בשיעור של 50%. לחברי מועדון סטימצקי ומצטרפים חדשים תינתן הנחה נוספת של 10%.

המבצעים גולשים גם למחלקות ה-non-books של הרשת. כך, ברכישת שני דיסקים, יינתן הדיסק השלישי במתנה ובכל ה-DVD והמשחקים יינתן הפריט השני ב-50%.

בשתי הרשתות מקווים להחזיר לספר את מעמדו כמתנה ראויה, מעמד שנפגע עם הוזלת מחיר הספרים בשנים האחרונות, ובהתאם בסטימצקי גם מציעים קופסאות מתנה מאוירות במחיר 24.90 שקל, או 19.90 לחברי מועדון.

אבי שומר, מנכ"ל צומת ספרים: "ספרים הם עדיין מתנה פופולארית ואנו צופים כי בחודש הקרוב יעלו מכירות הספרים ברשת בכ-25%".

איריס בראל, מנכ"לית סטימצקי: "לקראת החגים השקנו מארז חגיגי לספרים ודיסקים, שמתאים כמתנה. כל חנויות רשת סטימצקי ברחבי הארץ ערוכות ומוכנות עם תמהיל מגוון של מתנות".