ערוץ הספורט ישדר את משחקי יורובאסקט 2013

הערוץ רכש את זכויות השידור של טורניר הכדורסל שיתקיים בקיץ 2013 בסלובניה, ובו תשתתף גם נבחרת ישראל ■ יעביר שידורים גם מאליפות אירופה לנשים

ערוץ הספורט הודיע היום (ד') כי רכש את זכויות השידור של אליפויות אירופה בכדורסל, לגברים ולנשים, שיתקיימו בקיץ 2013. אליפות אירופה לגברים, אליה העפילה נבחרת ישראל, לאחר שסיימה במקום השני בבית המוקדם, תיערך בסלובניה, ואילו האליפות המקבילה לנשים תיערך בצרפת.

משחקי המוקדמות של ה"יורובאסקט" - אליפות אירופה - הסתיימו אמש (ד'), ובכך נקבעו הנבחרות שישחקו בקיץ הבא. הערוץ רכש את זכויות השידור לפלטפורמות השונות שברשותו.

נבחרת הגברים של ישראל, הנחשבת לחברה קבועה באליפות אירופה, הבטיחה את מקומה גם באליפות הקרובה, כבר במוצ"ש האחרון, לאחר הניצחון הביתי מול סלובקיה. חניכיו של אריק שיבק, שהפסידו אתמול לנבחרת סרביה, סיימו במקום השני, לאחר שהצליחו לשמור על הפער הדרוש להם.

נבחרת הנשים של ישראל לא הצליחה להעפיל לאליפות, לאחר 3 האליפויות הקודמות אליהן העפילה.

אליפות אירופה בכדורסל מתקיימת מדי שנתיים ומאגדת בתוכה את הנבחרות והשחקנים הטובים ביותר ביבשת. בימים אלה זוכה הכדורסל האירופאי להצלחה רבה, כששתי הנבחרות הטובות ביבשת - ספרד ורוסיה (עם המאמן הישראלי דייויד בלאט) - זכו במדליות הכסף והארד בטורניר הכדורסל של אולימפיאדת לונדון 2012. בטורניר לוקחים חלק השחקנים הבכירים ביבשת, ביניהם כוכבי NBA רבים.