ליגת האלופות לנוער מגיעה גם ל-ESPN

טורניר NextGen Series, שבו משתתפות 24 מקבוצות הנוער של מועדוני הכדורגל הבכירים ביבשת, הוסיף את הרשת האמריקנית כזכיינית שידורים

טורניר הכדורגל ‏NextGen Series‏, ליגת האלופות לנוער, ממשיך להרחיב את החשיפה הגלובלית שלו. אחרי שבתחילת החודש חתם הטורניר על הסכם לשידוריו לארבע שנים עם הערוץ הפאן-אירופי יורוספורט (כולל בישראל), גם ‏ESPN‏ מצטרפת למעגל זכייני השידור של התחרויות, בהן משתתפות 24 מקבוצות הנוער של מועדוני הכדורגל הבכירים באירופה.

במסגרת ההסכם תשדר הרשת האמריקנית את משחקי ‏NextGen‏ בארה"ב, ברזיל, במדינות אמריקה הלטינית, הקאריביים, אוקיאניה והמזרח התיכון. כמו יורוספורט, גם ‏ESPN‏ חתמה על הסכם לארבע שנים (עד לעונת 2015/16).

טורניר ליגת האלופות לנוער יצא לדרך ב-2011 עם 16 קבוצות. בעונה הנוכחית שהחלה בחודש שעבר משחקות 24 קבוצות מ-13 מדינות ברחבי אירופה, כולל כמה ממחלקות הנוער הבולטות בעולם: ברצלונה, ארסנל, צ'לסי, ליברפול, אייאקס, אינטר ויבנטוס. הקבוצות המשתתפות מתבססות על קבוצות הנוער עד גיל 19 של המועדונים.

יש לציין כי אופ"א אינה לוקחת חסות על הטורניר הזה, שבינתיים מתנהל כיוזמה עצמאית של המועדונים באירופה. בעונת הבכורה זכתה אינטר בתואר אחרי ניצחון בגמר על אייאקס. המשחקים הבאים שיתקיימו בעונה הנוכחית יפגישו את ב-3 באוקטובר את וולפסבורג (גרמניה) וברצלונה (ספרד); צסק"א (רוסיה) - צ'לסי (אנגליה); סלטיק (סקוטלנד) - איינדהובן (הולנד).