הפועל ת"א כדורסל: חסות ראשית בשווי מאות אלפי שקלים

הקבוצה האריכה בעונה אחת את ההסכם שלה עם SP מצרפלס ■ ההסכם יהיה שווה העונה 40% יותר לעומת אשתקד, אז שיחקה הפועל בליגה הלאומית

קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א, שתחזור לשחק העונה בליגת העל אחרי שש שנים של היעדרות ממנה, חתמה על הסכם חסות ראשי לעונה הקרובה, עם אופציה לעונה נוספת, עם חברת SP מצרפלס מקיבוץ מצר, העוסקת בייצור מערכות השקייה וטפטוף וכן מערכות אינסטלציה מתקדמות למים חמים וקרים.

בכך תמשיך SP את שיתוף הפעולה עם הפועל ת"א, שנמשך כבר שנתיים וחצי. ארז זייצ'יק, סמנכ"ל השיווק של קבוצת האוהדים, אמר כי "ההסכם מוערך במאות אלפי שקלים, ומהווה עלייה של 40% לעומת ההסכם הקודם שלנו עם SP בליגה הלאומית".

זייצ'יק הוסיף כי "SP תקבל חשיפה נרחבת שתכלול חשיפה על קדמת חולצות המשחק של הפועל ת"א, את שם הקבוצה (שתיקרא הפועל SP מצרפלס ת"א), הופעה על שלטי הלדים, חשיפה באירועי יחסי ציבור ועל אוטובוס הקבוצה, וכן במוצרי מרצ'נדייז של הקבוצה".

מנכ"ל מפעל SP, ראובן שריג, אמר: "חברת SP מצרפלס רואה בהפועל תל אביב מופת להתנהלות מקצועית המשלבת ערכים חברתיים. מודל האוהדים המוביל והמצליח של הקבוצה הוא דבר יוצא דופן בחברה הישראלית ואנחנו שמחים להיות מזוהים עם פרויקט בעל חשיבות ספורטיבית, חברתית וערכית גבוהה כל כך".

רמי כהן, יו"ר הקבוצה, הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם חברת SP מצרפלס, חברה בעלת שם עולמי בתחום בו היא פועלת, שמתבססת על אגודה חקלאית שיתופית".