כתב אישום נגד תוקף מפקד ביה"ס לשוטרים; נאשם בתקיפה ובאיומים

ספיר צנעני נאשם כי תקף את תת-ניצב יפרח דוכובני, מפקד בית-הספר לשוטרים, וכן שוטרת נוספת ואחותה

כתב אישום נגד תוקף מפקד בית-הספר לשוטרים. פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ה') לבית משפט השלום ברחובות כתב אישום נגד ספיר צנעני, בן 39 מקריית עקרון, בגין עבירות של איומים, התנגדות למעצר חוקי ותקיפה. צנעני נאשם כי תקף את תת-ניצב יפרח דוכובני, מפקד בית-הספר לשוטרים, שוטרת נוספת ואחותה.

לפי עובדות כתב האישום, הנאשם הגיע במספר הזדמנויות לביתה של השוטרת חנה וטורי, לאחר שהתלוננה עליו בעבר בגין איומים. ב-3 באוקטובר בשעות הצהריים, הגיע הנאשם לביתה של המתלוננת פעם נוספת. באותה עת ישבו בחצר הבית המתלוננת, יחד עם תנ"צ ועם אחות המתלוננת.

לפי כתב האישום, הנאשם דפק בחוזקה על הדלת, ולאחר שהבחין במתלוננת ובמתלונן מחוץ לבית, היכה את המתלונן באגרופים לפניו ובבעיטות, שבר את משקפיו, ירק עליו, קילל אותו ובין היתר אמר לו: "אני אהרוג שוטרים".

כמו כן, על-פי כתב האישום, במהלך האירוע היכה הנאשם את המתלוננת באגרוף לראשה ואף אמר למתלוננים: "אני ארצח אתכם שוטרים". הנאשם, טוענת הפרקליטות, אף תקף את אחות השוטרת בכך שבעט ברגליה, היכה אותה באגרוף לראשה ועיקם את יד שמאל שלה.

עוד עולה מכתב האישום כי בהמשך האירוע התנגד הנאשם למעצר חוקי ותקף שוטרים נוספים באמצעות בעיטות ויריקות. עקב מעשיו של הנאשם נגרמו למתלונן שבר באף, והוא נזקק לטיפול רפואי.

במקביל להגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.