תקציב הפרסום של רב-בריח עובר למשרד idea

עד היום טופל תקציב הפרסום של החברה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ בשנת 2012 פרסמה רב-בריח בהיקף של 1.4 מיליון דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של חברת רב-בריח יטופל במשרד המיתוג והפרסום idea, שבבעלות בן זינדרמן וזאביק טרנר.

עד היום טופל תקציב הפרסום של החברה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי תקציב הפרסום של רב-בריח עמד בשנת 2011 על 1.9 מיליון דולר במחירי מחירון, ואילו בשנת 2012 (עד אוקטובר) פרסמה החברה בהיקף של 1.4 מיליון דולר במחירי מחירון.