הוארכה האופציה של קבוצת חג'ג'-מאנה-דורי

ל'גלובס' נודע כי קבוצת חג'ג'-מאנה-דורי הצליחה לשווק 80 יחידות דיור מתוך 120 הדרושות כדי לממש את האופציה - כ-66% מסך הדירות בבניין

בעלי הקרקע במשולש קריניצי הסכימו להאריך את האופציה שניתנה לקבוצת חג'ג', רוני מאנה ואורי דורי לגיבוש קבוצת רכישה על בניין אחד במשולש קריניצי. האופציה שפגה אתמול (א') מתייחסת לבניין אחד במתחם הכולל 120 דירות.

ל'גלובס' נודע כי קבוצת חג'ג'-מאנה-דורי הצליחה לשווק 80 יחידות דיור מתוך 120 הדרושות כדי לממש את האופציה - כ-66% מסך הדירות בבניין. לאחר דיונים עם בעלות הקרקע, החברות אשדר, אזורים וצמח המרמן הוחלט על הארכת האופציה עד לחודש פברואר.

עוד נודע 'לגלובס' כי בכוונת רוכשי האופציה לערוך כנס מכירות מיוחד המיועד לעובדי בית החולים תל השומר כדי לנסות ולהשלים את שיווק הקבוצה בהקדם האפשרי. יש לציין כי שיווק 80 דירות בחמישה חודשים הוא נתון שאין לזלזל בו אולם העובדה שרוכשי האופציה לא הצליחו לשווק את כל הדירות עד מועד תפוגת האופציה מעידה יותר מהכל על כך שהשוק אומנם התאושש אך לא חזר למצבו טרם המחאה והקיפאון במכירות.

גורמים בענף מסבירים שהארכת האופציה היא מהלך צפוי וזאת משום שתהליך מכירת הדירות באמצעות הקבוצה הינו מהלך אסטרטגי של בעלות הקרקע בטרם יצאו בשיווק הפרויקט בעצמן. שיווק זה אגב היה מתוכנן לצאת לדרך בחודש דצמבר הקרוב.

נזכיר שהאופציה נרכשה מבעלי המתחם, החברות אשדר, צמח המרמן ואזורים באמצע חודש מאי האחרון תמורת 2 מיליון שקל ומחיר הקרקע הכולל על פיו נחתם ההסכם עמד על 108 מיליון שקל. 2 מיליון השקלים ששילמו הרוכשים במועד חתימת ההסכם עברו לחשבון נאמנות ולמעשה שימשו את הקבוצה להוצאות פרסום לשיווק הפרויקט. על פי הסכם ההארכה שנחתם אתמול, תעביר קבוצת חג'ג' מאנה דורי 2 מיליון שקל נוספים שישמשו גם הפעם להמשך פעולות הפרסום והשיווק.

שטחו של מתחם המשולש הגדול הוא 235 דונם והוא גובל בכפר אז"ר ממערב, בר אילן בצפון, תל השומר בדרום וקרית קריניצי ממזרח. המגרש המדובר לגביו נרכשה האופציה באמצעות חברת ריג'נסי הציבורית, ממוקם בחלקו המערבי של המתחם. המתחם כולו כולל זכויות לבניית חמישה בנייני מגורים נוספים.