הצעתו של עזריאלי במכרז קופ"ח כללית בבגין - הגבוהה ביותר

מדובר במתחם המשתרע על פני 10 דונם בציר מנחם בגין באזור המיועד למע"ר הצפוני ■ ל"גלובס" נודע כי הצעתה של עזריאלי גברה על הצעתה של קבוצת חג'ג' שהייתה הקבוצה השנייה שהגיעה לקו הסיום של המכרז

עוד פרויקט לעזריאלי על ציר בגין. ל"גלובס" נודע כי בהליך התמחרות שהתנהל אתמול (א'), קבוצת עזריאלי הציעה את ההצעה הגבוהה ביותר במכרז של שירותי בריאות כללית. הצעתה של קבוצת עזריאלי עמדה על כ-240 מיליון שקל.

מדובר במתחם המשתרע על פני 10 דונם בציר מנחם בגין באזור המיועד למע"ר הצפוני. במתחם המדובר זכויות בנייה המאפשרות בנייה של שני מגדלים בני 45 קומות, האחר מיועד למגורים והשני למשרדים. עוד במסגרת הזכויות ניתן לבנות במקום כעשרת אלפים מ"ר המיועדים למסחר.

עוד נודע ל"גלובס" כי הצעתה של עזריאלי גברה על הצעתה של קבוצת חג'ג' שהייתה הקבוצה השנייה שהגיעה לקו הסיום של המכרז.

לאחר פרסום המכרז על ידי הכללית העריכו גורמים בענף כי היקפו הכספי של המכרז צפוי לעמוד סביב 280 ל-350 מיליון שקל. כאמור, המחיר שנסגר בפועל היה נמוך מההערכות ועמד על 240 מיליון שקל.

המתחם בו זכתה אתמול קבוצת עזריאלי נמצא בסמוך למתחם גדול אחר שנמכר על ידי תנובה לפני למעלה משנה לחברות יורוקום נדל"ן, אלקטרה ופאנגאיה. גם שם מאפשרת התב"ע בנייה של שני מגדלים. קבוצת עזריאלי התחרתה בזמנו גם על מתחם זה.

לקבוצת חג'ג', שהתחרתה גם היא על רכישת המתחם של הכללית, פרויקט סמוך - אולמי רסיטל שהריסתו החלה בימים האחרונים. פרויקט זה, העתיד להיבנות בהשקעה של כ-300 מיליון שקל, יכלול מגדל בן 21 קומות עם אפשרות להגבהתו בעשר קומות נוספות. קבוצת חג'ג', באמצעות חברת רג'נסי הציבורית, מימשה את האופציה שניתנה לה על המתחם על פי שווי של 91 מיליון שקל. בחלק מהזכויות למגדל זה המיועד למשרדים מחזיק גם בעל הקרקע מולו חתמה קבוצת חג'ג' על האופציה - שולי אברהם.

קבוצת עזריאלי כמו גם קבוצת חג'ג' סירבו להתייחס לידיעה.