המרוץ לנשיאות התאחדות בוני הארץ מתחמם: סרוגו השיק קמפיין

ראול סרוגו שהכריז על התמודדותו לתפקיד נשיא ההתאחדות השיק קמפיין פרסומי חדש ■ הקמפיין, שיימשך כ-10 ימים, כולל פרסום בעיתונות ובאינטרנט

המרוץ לנשיאות התאחדות בוני הארץ מתחמם: ראול סרוגו, שהכריז על התמודדותו לתפקיד נשיא ההתאחדות, השיק קמפיין פרסומי חדש תחת הסיסמה: "סרוגו לראשות התאחדות הקבלנים. כי סרוגו לוחם, מקצוען, מנוסה, נמרץ".

הקמפיין, שעלה לאוויר בימים האחרונים, כולל פרסום בעיתונות הארצית והמקומית כמו גם באתרי אינטרנט. הקמפיין עתיד להימשך כ-10 ימים.

במסגרת הפרסום חושף סרוגו את משנתו לקראת הבחירות העתידות להתקיים לקראת סוף נובמבר. בין היתר מדבר סרוגו על נושאים הנוגעים לפעילותם השוטפת של הקבלנים כמו הגדלת היקף האשראי בענף הבנייה והתשתיות ב-20%, הגדלת מכסת העובדים הזרים עבור ענף הבנייה והתשתית ל-18 אלף עובדים, הסרת חסמים ועידוד פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38.

במקביל פונה סרוגו גם לנושאי מאקרו רחבים יותר כמו: עידוד ומיצוב דיור בר-השגה כענף משנה בתחום הבנייה למגורים בישראל, מימוש הרפורמה בחוק התכנון והבנייה וביטול התוכנית לקיצוץ בהיקף ההשקעה הממשלתית בתשתיות.

סרוגו הוא המתמודד היחיד מול הנשיא המכהן, נסים בובליל, המאייש את התפקיד בשש השנים האחרונות.