אקזיט ישראלי קטן: WorldMate נמכרת ב-20 מיליון דולר

החברה מפעילה אפליקציה המספקת את רוב השירותים שמטייל צריך בשהות שלו בחו"ל ■ הרוכשת - סוכנות הטיולים הגדולה Carlson Wagonlit Travel

חברת WorldMate נמכרה ב-20 מיליון דולר לסוכנות הטיולים הגדולה - Carlson Wagonlit Travel. המכירה התבצעה במזומן, כך פורסם היום (ד') באתר הטכנולוגיה טק קראנץ'.

WorldMate היא אפליקציה המספקת את רוב השירותים שמטייל צריך בשהות שלו בחו"ל ואפילו שהוא מתארגן לטיסה. האפליקציה מציעה אפשרות להזמין חדר בבית מלון, לשכור רכב כולל השוואה בין מספר סוכנויות, הפנייה לשירות לימוזינות וגם התראות על מצב הטיסה למשתמשי זהב. 3 חודשי זהב ניתנים בחינם בכל פעם למזמינים דרך האפליקציה.

WorldMate גם מחליפה את כל הניירת של אישורי הביתי מלון והטיסות, כאשר היא מאפשרת שליחה של המייל אישור (משירות אחר) לאפליקציה הזו, להצגת כל הפרטים הרלוונטיים בצורה נוחה מהטלפון.

מחברת WorldMate לא נמסרה תגובה.

WorldMate הוקמה בשנת 2000, היא גייסה 14.35 מיליון דולר על-ידי מוטורולה ונצ'רס ובלקברי פרטנרס פנד והיא מעסיקה 35 עובדים במרכז הפיתוח שלה בלוד ובארה"ב. סכום המכירה לא גבוה לעומת סכום ההשקעה בחברה מאז ייסודה.

תחום התיירות והטיסות הפך לחם במיוחד בשנים האחרונות. כך, לפני כשנתיים רכשה גוגל ב-700 מיליון דולר ספקית תוכנת התיירות ITA. חברה בולטת אחרת בתחום השוואת הטיסות היאkayak, שביולי השנה יצאה להנפקה וכיום נסחרת לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר.

וורלד
 וורלד