עוד הישג לקשת: "יצאת צדיק" נמכרה לשבדיה, פינלנד ודנמרק

עסקת המכירה של "יצאת צדיק" לחו"ל מצטרפת לשורת עסקאות שהובילה לאחרונה קשת אינטרנשיונל, בהן מכירת "סברי מרנן" ו"בית-ספר למוסיקה"

זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה לייצא פורמטים לחו"ל: הזכיינית הודיעה היום (ה') כי מכרה את זכויות ההפקה של התוכנית "יצאת צדיק" (או "Fair & Square" באנגלית) לשבדיה, פינלנד ודנמרק.

הפורמט המקורי של קשת, שהופק על-ידי "כל מיני הפקות", נמכר לחברות ההפקה Nice Entertainment Group ול-Nordisk Film TV. עכשיו יצטרכו במדינות הללו למצוא את חיים הכט המקומי שילוהק לפורמט.

שידורי עונתה השלישית של "יצאת צדיק" בישראל הסתיימו לאחרונה וגרפו ממוצע צפייה גבוה מהעונות הקודמות, שעמד על 29.3%, עם הובלה בדירוג השבועי ב-6 מתוך 8 השבועות שבהן שודרה.

עסקת המכירה של "יצאת צדיק" לחו"ל מצטרפת לשורה של עסקאות שהובילה לאחרונה קשת אינטרנשיונל, הזרוע הבינלאומית של קשת בחו"ל, ביהולם של אלון שטרוזמן וקרן שחר.

אתמול (ד') הודיעה קשת כי הסדרה "סברי מרנן" נמכרה לחברת סוני עבור רשת ABC; ולפני שבוע הודיעה על מכירת פורמט "בית-ספר למוסיקה" לחברת Nice Entertainment, שרכשה גם זכויות "יצאת צדיק", לשבדיה ולנורבגיה וכן לערוץ מוביל בהונגריה.

בנוסף מכרה קשת גם את "חטופים" למספר גופי שידור, זכויות הפקת פיילוט לתוכנית "תא גורדין" עבור רשת NBC ואת הפורמט "בת השכן" לאנדמול עבור הולנד, איטליה ומדינות נוספות.