מיקרוסופט הודיעה רשמית על מיזוג בין המסנג'ר לסקייפ

לאחר שמועות עקשניות בנושא בימים האחרונים הודיעה מיקרוסופט באופן רשמי על מיזוג שני השירותים ■ המסנג'ר יצא לגמלאות כבר ברבעון הראשון של 2013

ביממה האחרונה התפרסמו ברשת ידיעות רבות על כך שמיקרוסופט הולכת לסגור את שירות המסנג'ר שלה. הערב (ג') הודיעה מיקרוסופט באופן רשמי שהיא ממזגת את תוכנת המסנג'ר לתוך סקייפ.

המשמעות של הדבר ל-350 מיליון משתמשי ווינדוס לייב מסנג'ר, שהם יצטרכו להתקין את תוכנת סקייפ העדכנית ולמצוא שם את כל רשימת המשתמשים שלהם. משתמשים שמחזיקים גם תוכנת סקייפ וגם מסנג'ר, יצטרכו לבצע כניסה מחודשת לסקייפ עם שם המשתמש שלהם ממסנג'ר.

מי שלא יהיה מעוניין לבצע כעת את המעבר לסקייפ, יהיה חייב לעשות זאת ברבעון הראשון של 2013, אז מיקרוסופט תוציא את המסנג'ר לגמלאות בכל מדינות העולם בה היא פעילה, מלבד סין.

בחודשים האחרונים החלה מיקרוסופט להעביר חלק גדול מההודעות המיידיות של סקייפ דרך מסנג'ר. כמו כן, מיקרוסופט מציעה למשתמשים להיכנס לסקייפ דרך שם המשתמש שלהם במסנג'ר או להירשם לסקייפ דרך פייסבוק. מערכת ההפעלה למחשב ולטאבלטים של מיקרוסופט "חלונות 8", מציעה גרסה חדשה של סקייפ, כאשר החברה מנסה לקדם אותה רבות על חשבון מסנג'ר. כמו כן, מיקרוסופט השיקה לפני כשבועיים גרסה חדשה של סקייפ לסמארטפוני ווינדוס פון 8, בהן האפליקציה יושבת כל הזמן ברקע ולא דורשת כמעט משאבי מערכת. המטרה של מיקרוסופט, שזו תהיה האפליקציה הראשונה שצרכנים יעדיפו לשליחת הודעות מיידיות וניהול שיחות וידיאו.