שי גולדן מונה למנהל מחלקת האקטואליה של רשת

גולדן, עד לאחרונה סגן עורך "מעריב", יהיה אחראי על התוכניות "כלבוטק" ו"משעל חם" וכן על תכנים נוספים שצפויים לעלות ברשת לקראת הבחירות

העיתונאי שי גולדן ישמש כמנהל מחלקת האקטואליה בזכיינית ערוץ 2 רשת, לאחר שהחליט לעזוב את משרתו כסגן עורך עיתון "מעריב", תפקיד אותו מילא בשנה וחצי האחרונות.

במסגרת תפקידו כמנהל אקטואליה יהיה אחראי גולדן על תוכנית התחקירים "כלבוטק", על תוכנית האקטואליה "משעל חם" וכן על תכנים נוספים שצפויים לעלות בקרוב לקראת הבחירות.

שלומית תמיר, שהצטרפה לרשת לפני כחצי שנה, תמשיך לשמש כעורכת אחראית של התוכניות במהלך רצועת היום.

בנוסף, גולדן ינחה יחד עם שרון כידון את התוכנית "מדברים על זה", שתשודר בשעות הצהריים בימי רביעי וחמישי.

סמנכ"ל התוכניות ברשת, ארז בן-הרוש, מסר כי "שי גולדן מצטרף לרשת כחלק ממהלך מואץ של מחלקת התוכן לייצר התמחות בז'אנרים השונים שאנו מביאים למסך. גולדן הוא תוספת משמעותית בתחום האקטואליה בשל היותו עיתונאי ותיק ומנוסה".

עוד הוסיף בן-הרוש כי "בימים אלה אנחנו בסיימו של תהליך בנייה מחדש של לוח שידורי היום, שאת תוצאותיו ייראו כבר מ-14 בנובמבר על המסך. מן הסתם, בשעות היום יש לא מעט שעות שעוסקות גם באקטואליה על היבטיה השונים. לכן מצאנו סינרגיה גדולה בין שני התפקידים עליהם יהיה אמון שי, שנחשב לעיתונאי מוערך וותיק", הוסיף בן-הרוש.

גולדן, 41, החל את דרכו העיתונאית באתר וואלה בתפקידי כתיבה ועריכה, ובהמשך שימש ככתב וכמבקר טלוויזיה ב"ידיעות אחרונות", כעורך מוסף התרבות של "מעריב" וכעורך המוסף הפוליטי ומוסף "הארץ".