חלוץ: "רק תקיפה גרעינית תחסל תוכנית הגרעין האיראני"

השבועון הבריטי "סאנדיי טיימס" מפרסם היום ציטוט מפיו של הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ בעת ביקורו בוושינגטון השבוע, ולפיו ציין כי לדעתו, הדבר שיביא לחיסולה של תוכנית הגרעין האיראנית הוא תקיפה באמצעות נשק לא קונבנציונלי

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ טוען כי הדרך היחידה לחיסול הגרעין האיראני היא תקיפה גרעינית ברפובליקה האסלאמית - כך מפרסם היום (א') השבועון "סאנדיי טיימס". עם זאת, חלוץ הוסיף כי הוא "מקווה שנתניהו לא מספיק מטורף כדי לחשוב ברצינות על תקיפה איראן באמצעות גרעין".

על-פי הדיווח בשבועון הבריטי, צוטטו דבריו של חלוץ במהלך ביקור בוושינגטון, שם ציין באזני אנשיו כי לדעתו, אסור להנהגה הישראלית לפרסם בראש חוצות "קווים אדומים" בנוגע לגרעין האיראני. "הסיטואציה משתנה כל הזמן", אמר חלוץ והבהיר: "מה שנראה עכשיו כמו קו אדום - יכול להשתנות ברגע קבלת ההחלטה".

עוד הוסיף הרמטכ"ל לשעבר, כי "עדיף להשאיר אי-ודאות מסוימת בצד השני בנוגע לשאלה מהם הקווים האדומים של ישראל ולא ליידע אותם מהו הגבול מבחינתנו".

על-פי הפרסום, חלוץ ציין בדבריו כי הוא מקווה שראש הממשלה לא ינקוט בצעד של תקיפת הרפובליקה האסלאמית בגרעין. "כולי תקווה שנתניהו לא מטורף מספיק כדי לחשוב ברצינות על אפשרות שכזו", אמר.